titan interieur lijsten
Re: titan interieur lijsten
hallo leden
bedankt voor jullie reactie.
ik wou ze gister ophalen maar ze haddne de verkeerde bestelt ;( .
dus dan maar nog een week wachten.
ik heb bij hl automotive geinformeert,hun leveren ze wel gwn orgineel :?
mvg dannyr
bedankt voor jullie reactie.
ik wou ze gister ophalen maar ze haddne de verkeerde bestelt ;( .
dus dan maar nog een week wachten.
ik heb bij hl automotive geinformeert,hun leveren ze wel gwn orgineel :?
mvg dannyr
Dan zou ik de prijs wel even na checken, die ligt daar vaak vele malen hoger.
En kunnen ze 100% garanderen dat het origineel is?
En kunnen ze 100% garanderen dat het origineel is?
- Dutch Delight
HL besteld ze gewoon bij de Dealer. Daarom is daar niks op voorraad of altijd op aanvraag. Kom op mensen laat je niet...

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
hallo leden
ik heb me interieur lijsten binnen.
ik ben er vanmiddag eventjes mee bezig geweest,ik zou graag willen weten hoe ik het stuur kapje los krijg?
ik kom er niet meer uit.
mvg danny
ik heb me interieur lijsten binnen.
ik ben er vanmiddag eventjes mee bezig geweest,ik zou graag willen weten hoe ik het stuur kapje los krijg?
ik kom er niet meer uit.
mvg danny
-
Melvin0702
Goedemiddag,M_LINE schreef:Je hoeft helemaal geen dashbordkastje te demonteren je kunt ze allemaal zo loswippen ze zitten gewoon allemaal ingeklikt en bij de pook is het ook makelijk hoesje los en dan zie je 2 schroefjes![]()
Ik wil de interieurlijsten spuiten maar nou weet ik niet hoe je de lijst loskrijgt die om je schakelpook heen zit, het is namelijk een automaat en daar kan je geen hoes opzij halen.
Wie weet er wat?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Melvin
-
Sander
Misschien als je je klepje open doet van je asbak dat je hem er dan voorzichtig uit kan klikken??
- DJLeonardo
@ dannyr: je bedoelt het onderste trimpaneel van je stuur? Aan de achterkant zitten 2 torx schroefjes.
Daniel, hoe haden we jouw automaatpook ook weer losgemaakt? Volgens mij zat het geklikt toch?
Daniel, hoe haden we jouw automaatpook ook weer losgemaakt? Volgens mij zat het geklikt toch?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
Sander
Hoi Leonardo,
Ik wilde ook reageren op Danny ze laatste post totdat ik zag dat die van oktober 2008 was, dus zal wel goed zijn gekomen.
ps schitterende auto heb je!! ik probeer zelf ook foto's te plaatsen in mijn showroom maar het is me nog niet gelukt.
Ik wilde ook reageren op Danny ze laatste post totdat ik zag dat die van oktober 2008 was, dus zal wel goed zijn gekomen.
ps schitterende auto heb je!! ik probeer zelf ook foto's te plaatsen in mijn showroom maar het is me nog niet gelukt.
- DJLeonardo
nou thanks!
Gewoon uploaden naar b.v. http://www.imageshack.us/
Dan de link copieren en plakken met de img knop boven het tekstvakje als je aan het typen bent:

Gewoon uploaden naar b.v. http://www.imageshack.us/
Dan de link copieren en plakken met de img knop boven het tekstvakje als je aan het typen bent:

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
ik ben eruit gekomen,het moeilijkst was het verwijderen van de airbag maar na lang zoeken kreeg ik hem eruit.
succes met monteren
succes met monteren