Motor met bak in een keer er in moet normaal wel te doen zijn.
De clou is dat je moet zien dat je de carterpan over het subframe heen krijgt, dat betekend schuin insteken daarna met een krik de bak op het staartstuk omhoog krikken om de boel op zijn plek te krijgen. ( radiator en airco condensor moeten wel uitgebouwd worden.
Ik weet niet in hoeverre de neus van de auto los geschroefd kan worden dat maakt bovenstaande een stuk eenvoudiger.
Andere methode is om het subframe te verwijderen motor op het losse subframe op een hoge verrijdbare kar te zetten en de auto er overheen laten zakken.
Waarschijnlijk heb je dan nog wel hoofdpijn van het stuurhuis.
De kar moet niet te breed of te lang zijn en je moet bij de boutgaten van het subframe kunnen.
Bak er achter weg met ingebouwde motor moet ook te doen zijn. kantelt de motor wel voldoende als je de bak steun los hebt gemaakt, dat is handig om bij de bovenste bouten te kunnen komen.
Wat heb je hier nodig een verlengstuk 3/8 circa 70cm en een kniestuk ( zie foto)
