Lexo - E91 325i
Lexo - E91 325i
Hallo,
Hierbij wil ik mezelf graag voorstellen, Lex uit Nijmegen.
Door overschakelen naar een andere werkgever moet de leasebak ruimte maken voor een prive auto.
Mijn oog is gevallen op een E91 benzine, ik ben dus hard op zoek!
Hierbij wil ik mezelf graag voorstellen, Lex uit Nijmegen.
Door overschakelen naar een andere werkgever moet de leasebak ruimte maken voor een prive auto.
Mijn oog is gevallen op een E91 benzine, ik ben dus hard op zoek!
Re: Lexo
Hi Lex, welkom op het forum.
Nog op zoek, spannend! Soms bieden leden nog wel eens een occasion aan, houd daarvoor zeker ons verkoop deel in de gaten.
Wat je altijd kunt doen, is hier een wensenlijstje plaatsen. Dan weten leden ook waar je naar zoekt.
Veel plezier met de zoektocht, ik hoop dat je snel iets vindt!
Nog op zoek, spannend! Soms bieden leden nog wel eens een occasion aan, houd daarvoor zeker ons verkoop deel in de gaten.
Wat je altijd kunt doen, is hier een wensenlijstje plaatsen. Dan weten leden ook waar je naar zoekt.
Veel plezier met de zoektocht, ik hoop dat je snel iets vindt!
Het is deze geworden:

325i met helaas wat kleine dingetjes die ik nog wil herstellen. zo werkt de active cruisecontrol en standverwarming nog niet.
Verder ben ik niet heel kapot van de houten sierlijsten in het interieur, deze worden gewrapped of vervangen.
325i met helaas wat kleine dingetjes die ik nog wil herstellen. zo werkt de active cruisecontrol en standverwarming nog niet.
Verder ben ik niet heel kapot van de houten sierlijsten in het interieur, deze worden gewrapped of vervangen.
Welkom op het Forum Lex
Zoektocht met geluk afgesloten zie ik.
Auto ziet er netjes uit, 18% velgen en lampencovers?
Zoektocht met geluk afgesloten zie ik.
Auto ziet er netjes uit, 18% velgen en lampencovers?
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Mooie wagen zo te zien
Covers is ook mijn ding niet, de interieurlijsten kun je eventueel ook nog laten spuiten, wrappen is wel goedkoper, echter zie ik dit vaak op de kwetsbare punten wat los komen, maar zal er ook aan liggen hoe de skills van de wrapper zijn.
Covers is ook mijn ding niet, de interieurlijsten kun je eventueel ook nog laten spuiten, wrappen is wel goedkoper, echter zie ik dit vaak op de kwetsbare punten wat los komen, maar zal er ook aan liggen hoe de skills van de wrapper zijn.
Re: Lexo - E91 325i
Ondertussen wat kilometers met de E91 kunnen maken. Heerlijke auto!
Schokbreker schalen achter, daarvan was er 1 doorgeroest dus beiden maar vervangen.
ACC cruisecontrol radar laten uitlijnen, deze functioneer weer!
Standverwarming, deze ging niet aan wegens een opgeslagen lage accu spanning storing, gereset en deze functioneert ook!
Verder een zelfdimmende binnenspiegel gemonteerd en de Nokia telefoontray onder de armsteun vervangen door een opbergbakje.
Nu bleek dat de vorige eigenaar bij het verlagen niet de benodigde kortere spoorstangen naar de stabilisator arm te hebben gemonteerd. 1 bevestiging is dus van de schokbreker gebroken
Nu dus op zoek naar een nieuwe schroefset met de kortere spoorstangen..
Schokbreker schalen achter, daarvan was er 1 doorgeroest dus beiden maar vervangen.
ACC cruisecontrol radar laten uitlijnen, deze functioneer weer!
Standverwarming, deze ging niet aan wegens een opgeslagen lage accu spanning storing, gereset en deze functioneert ook!
Verder een zelfdimmende binnenspiegel gemonteerd en de Nokia telefoontray onder de armsteun vervangen door een opbergbakje.
Nu bleek dat de vorige eigenaar bij het verlagen niet de benodigde kortere spoorstangen naar de stabilisator arm te hebben gemonteerd. 1 bevestiging is dus van de schokbreker gebroken
Nu dus op zoek naar een nieuwe schroefset met de kortere spoorstangen..
Mooi apparaat inderdaad, en dito velgen!
Grappig: ik kan dat hout evenmin waarderen, sterker nog: ik heb er vaak een auto voor laten staan...
Ik kan werkelijk niet begrijpen waarom iemand houten sierlijsten besteld in zijn interieur...en het is geeneens echt hout...
Wrappen was ook al mijn eerste gedachte, origineel bestellen is razend duur!
Grappig: ik kan dat hout evenmin waarderen, sterker nog: ik heb er vaak een auto voor laten staan...
Ik kan werkelijk niet begrijpen waarom iemand houten sierlijsten besteld in zijn interieur...en het is geeneens echt hout...
Wrappen was ook al mijn eerste gedachte, origineel bestellen is razend duur!
Save the manual!
Daar heb ik vaker over gehoord... mijn wagen is aan de voorkant tegen de 5cm verlaagd (Bilstein B12 Sportline) en dan is het dus ook verstandig om deze pendelsteunen te vervangen? Nummer 5 op het plaatje? Alleen dan de verkorte versie? Is er nog een originele verkorte versie van BMW of moet ik maar gewoon aftermarket kijken?

Of zit ik verkeerd?
Ja dat is het bewuste stangetje. Ik denk niet dat die er korter origineel van BMW zijn. Dus heb ze bij Bimmerproducts besteld.