ehombie schreef: ↑14 okt 2020, 16:55 Ik zet mijn geld op een slechte brandstof toevoer. Of dit in het lage of hoge druk gedeelte zit kan ik niet beoordelen vanaf hier. Dat is een van je problemen wat samen gaat met de laatste 3 /4 codes.
Probeer de drukken te volgen onder verschillende rij omstandigheden. En kijk welke het meest wegvalt..of niet constant genoeg is...
Ik had je geantwoord maar weet niet of dit gelukt was, maar hartstikke bedankt voor je reactie.
Wat mij opviel vanochtend is dat mijn BMW bij koude start gewoon normaal rijdt niks raars op merk. Maar zodra motor warm is dan begint het ellende. Ineens geen vermogen meer als ik gas geef dan heeel moeilijk komt die vooruit dat terwijl ik al 100km/u rij en terwijl dit gebeurt komt er een hele zwarte rook walm uit de uitlaat.
Tot heden heb ik het volgende vervangen
- bosch hogedruk pomp
- krukaspoeliset
- 1 verstuiver, omdat eentje geen enkele waardes aan gaf
- brandstofretourleiding (wat op de verstuivers zit)
- dieselfilterpomp
- startmotor
- gloeibougies
- drukomvormer
- brandstofdruksensor
Ongetwijfeld nog paar dingen, maar daar kan ik nu niet zo 123 op komen.
Ik weet dat het niet waard is om zoveel uit te geven aan mijn BMW, Maarja dat ben ik ik hou van mijn E60 ik ben een echte BMW liefhebber en ik heb deze BMW gekocht voor mijn eigen plezier en niet om zo weinig mogelijk aan uit te geven om vervolgens met winst te verkopen. Mijn vorige BMW een E39 heb ik ook nog altijd omdat ik er geen afscheid van kon/kan nemen. Sinds ik mijn rijbewijs heb heb ik mijn E39 gekocht mijn aller eerste BMW, maar de E60 is sinds jongs af aan altijd mijn favoriete type geweest. Vandaar dat ik zo gehecht ben aan mijn auto en dat ik er veel aan uitgeef
Kortom heb er veel voor over ongeacht de kosten