P@T Stelt zich voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
P@T

P@T Stelt zich voor

Bericht door P@T » 11 jun 2022, 11:23

Goede middag :zwaai:

Naar goed gebruik zal ik mij even voorstellen, Ik ben Patrick, 55 jaar en liefhebber van vooral mooie auto's.

Na jaren Alfa te hebben gereden (33/155/147/Spider) ben ik bijjna 3 jaar de gelukkige bezitter geweest van een Z4 3.0IS met alle denkbare opties. Wat een heerlijke auto was dat. :driving:

Helaas om praktische redenen deze de deur uitgedaan. Ik was helemaal klaar met de negatieve reacties in het verkeer. Al gedraag je je netjes, je blijft toch die patser in zijn dure BMW. Deukje erin, kras erbij...

Toen maar gekozen voor een auto waar ik minder om zou geven (dacht ik); een Mini Cooper S uit 2008 met 174 PK en inmiddels ook "opgeleukt" met de diverse opties :gek: Maar ja het blijft toch behelpen op de een of andere manier en ben me nu toch weer aan het oriënteren voor een BMW. En daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken.....

Wat ik weet, wat ik wil en wat ik te zijner tijd te besteden heb is :

3 Serie Coupé of Cabrio
Benzine
Automaat
6 Cylinder
Minimaal een 325
Met zoveel mogelijk opties en zo min mogelijk kilometers en zo jong mogelijk
Voor een prijs tussen de 10000/15000 Euro

Wat kan ik hiermee, wie kan mij op weg helpen qua mdel/motorcodes.

Dankjewel alvast,

P@
Afbeelding
Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: P@T Stelt zich voor

Bericht door mieske90 » 20 jun 2022, 19:31

Welkom Patrick,

Succes met de zoektocht naar jouw ideale BMW.

Jammer dat je bij je Z4, het gevoel kreeg dat je alleen maar negatieve reacties kreeg.
Ik heb dat juist nog nooit ervaren (of ik moet het er zelf na gemaakt hebben :gek:) en ik rij toch al 8 a 9 jaar bmw.
Afbeelding
Volgende evenement:

Locksmidv8

Bericht door Locksmidv8 » 20 jun 2022, 23:23

Hoi patrick,
Welkom op het forum!
Tja als je wat centjes te besteden hebt kan je best een leuke BMW rijden.
Zelf rij ik een E92 325i coupe uit 2007 met 147.000 km, is een aanrader!
Zelfs voor de pre face lift uitvoering nog een graag geziene verschijning, maar toch alweer 14 jaar!
Dus geen standaard usb of bluetooth, after market is er veel te krijgen , maar gedateerd is het wel.
Rijden is dan weer een feest! zeker met sport onderstel is van elke bocht een feestje te maken.
lage km-stand en een prima onderhoud historie maken jou toekomstige BMW heerlijk om te rijden.
Veel succes met je zoektocht.
Laat ff weten wat je heb gekocht
Groeten Robin

P@T

Bericht door P@T » 18 jul 2022, 20:06

Dank jullie wel voor de reacties.

Vandaag bij mijn favoriete garage (Bleekemolen Heemstede) geweest en gevraagd of ze voor me willen zoeken :amen: . Vooral Duitse import is erg aantrekkelijk. Mijn voorkeur heb ik aangegeven en dat is geworden een 335I Coupe, benzine, automaat, zo veel mogelijk zwart exterieur en licht interieur. Geen 4WD. Ben benieuwd wat ze kunnen vinden en zie er naar uit.

Iemand die nog iemand weet voor een Mini bommetje met zo'n 174+ PK ?

Groeten en ik laat het vervolg weten.

P@
Afbeelding

Afbeelding

P@T

Bericht door P@T » 23 jul 2022, 18:52

Het is dus iets heel anders geworden dan ik in gedachten had....

Een 428I Gran Coupe Executive uit 2015 met 135K op de teller in Mineral Grey. Ben er best wel erg blij mee, maar moet nog even wachten qua aflevering. De auto heeft eerst nog wat liefde nodig.

Kan iemand mij misschien op weg helpen waar ik de NL gebruiksaanwijzing kan vinden/downloaden ? Heb ik in ieder geval alvast wat te lezen. En is er wellicht een WERKENDE site/VIN decoder.

Thanks alvast !

Patrick
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”