Vantalli schreef: ↑04 aug 2022, 17:56
Nee, logisch nadenken. Hoe koelen schijven en blokken, waar gaat de warmte naartoe en wat met dat stuk waar de blok op blijft staan.
Warmte en te warm zijn verschillende zaken. Je trekt het in het extreme, haalt er de racerij bij. Trap je alle performance erin via het rempedaal dan klopt het, dat doet de doorsnee gebruiker niet dus hoort het niet krom te trekken bij normaal gebruik. Dus ligt de oorzaak elders. Logisch nadenken inderdaad. Die stap heb je gevonden.
BMW heeft notabene een Auto Hold functie erin zitten die de rem aangetrokken houdt als je tot stilstand komt, kunnen we die nu ook niet meer gebruiken? Oh wacht, dat lukt al bijna 3 jaar hier zonder kromme schijven. En reken maar dat die goed bediend worden af en toe.
Simpele natuurkunde en dat kan je een discussie noemen en mij een theoriemannetje, maar je hebt geen idee wat ik in de praktijk ermee doe nu.
Pot en ketel? Datzelfde geldt voor jou richting mij. Maar waar ik het niet op basis van je argumentatie met je eens ben voel jij je persoonlijk aangevallen en geef je dat niveau terug. Jij doet het voor alsof jij veel wijzer bent, met je extreme voorbeelden en je TU Delft. Ik krijg genoeg afgestudeerden langs die nog erg veel moeten leren en erachter komen dat de praktijk de theorie ernstig weet uit te dagen. Aan je andere topics te zien weet je zelf ook niet alles dus dat zal bekend voorkomen.
Maar natuurkundewetten staan niet open ter discussie omdat jij ineens je gelijk wil halen: het is gewoon zo.
Lol, de natuurkunde nog wel. Dacht dat het over engineering ging eerst. Je maakt jezelf een theoriemannetje en verwijt het mij.
Maar ik snap het al hoor, succes met je "ik ben streetsmart dus veeeeel wijzer".
Je zult niet de eerste zelfbetitelde topmonteur zijn wiens ongelijk wordt aangetoond dus roep op je neerbuigende toon wat je wilt. Dat soort geneuzel gaat niemand helpen en levert je geen roem op. Een inhoudelijk argument moet ik nog tegenkomen dus tot dat er komt moet je je eigen moddergevecht maar gaan houden, mijn punt is gemaakt.