GT10 stelt zich voor
Re: GT10 stelt zich voor
Idd een stijlvolle kleur groen (maakt hem chique) mooie auto en griffendahl kan je wel iets vertellen over het schoonmaken van de velgen, denk ik 
Was idd ook niet mijn eerste keus groen, was eigenlijk op zoek naar een zwarte of blauwe.GT10 schreef:Ja, groen was ook niet mijn eerste keus maar verder had deze auto alle opties waar ik naar op zoek was.Griffendahl schreef:Stijlvolle velgenWelkom hier !! En ik weet dat niet iedereen groen de mooiste kleur vind... Maar zoals jouwe vind ik het prachtig
De velgen vind ik zelf erg goed staan, maar zijn een ramp om schoon te maken. (je moet er wat voor over hebben)
Maar de wagen had de juiste opties weining km's 104000 en was de netste die ik op dat moment kon vinden.
Eenmaal in het echt bekeken vond ik de kleur prachtig en nog steeds
Groen maakt hem idd deftig.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Zelf ooit ook een donker groene gehad en dat was ook niet direct mijn eerste keuze. Later vond ik het eigenlijk wel mooi en het ziet er op een of andere manier best wel deftig uit.bofkont schreef:Groen maakt hem idd deftig.
Mooie auto dat is zeker. Veel geluk ermee ...
Zo ging dat idd ook bij mij, was opzoek naar zwart of evt. blauwbofkont schreef:Was idd ook niet mijn eerste keus groen, was eigenlijk op zoek naar een zwarte of blauwe.GT10 schreef:Ja, groen was ook niet mijn eerste keus maar verder had deze auto alle opties waar ik naar op zoek was.Griffendahl schreef:Stijlvolle velgenWelkom hier !! En ik weet dat niet iedereen groen de mooiste kleur vind... Maar zoals jouwe vind ik het prachtig
De velgen vind ik zelf erg goed staan, maar zijn een ramp om schoon te maken. (je moet er wat voor over hebben)
Maar de wagen had de juiste opties weining km's 104000 en was de netste die ik op dat moment kon vinden.
Eenmaal in het echt bekeken vond ik de kleur prachtig en nog steeds![]()
Groen maakt hem idd deftig.
Ben nu dik tevreden met groen
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
-
AlpinaDrachten
mooie kleur.
staat goed in combinatie met die wielen
staat goed in combinatie met die wielen
Welkom!
en groen zie je ook niet iedere dag