geratel/sissend geluid
geratel/sissend geluid
Als mijn auto stil staat hoor ik een sissend geluid en dan weer een geratel, het geluid komt uit de buurt van mijn motor.
wat kan dat zijn?? ik neem niet aan dat het standaard is.
ik heb verder geen problemen mee, rijdt nog steeds goed. ik vind het alleen een irritant geluid!
Lijkt wel of ik een ratelslang onder me motorkap heb :>
wat kan dat zijn?? ik neem niet aan dat het standaard is.
ik heb verder geen problemen mee, rijdt nog steeds goed. ik vind het alleen een irritant geluid!
Lijkt wel of ik een ratelslang onder me motorkap heb :>
BM Double U
Re: geratel/sissend geluid
Waarschijnlijk je uitlaat flexibel wat gescheurd is .
Het probleem is dat ook je katelysator eraan vast hangt wat het een prijsig onderdeel maakt.
+-750€ bij Bmw zonder plaatsing.
Ik heb er eentje laten plaatsen van Bosal,400€ geplaatst bij een onafhankelijke garage.
Nog een andere goedkopere optie is er een andere flexibel tussen te lassen,dat zou iets van een 100€ kosten.
Maar ik weet niet of dit zo duurzaam is.
Het probleem is dat ook je katelysator eraan vast hangt wat het een prijsig onderdeel maakt.
+-750€ bij Bmw zonder plaatsing.
Ik heb er eentje laten plaatsen van Bosal,400€ geplaatst bij een onafhankelijke garage.
Nog een andere goedkopere optie is er een andere flexibel tussen te lassen,dat zou iets van een 100€ kosten.
Maar ik weet niet of dit zo duurzaam is.
Ik had vorige week inderdaad foutmeldingen bij katalysator (me motorlampje brande), heb het toen laten wissen.
Maar nu brandt het motorlampje inmiddels weer. Dus het heeft met elkaar te maken als ik het goed begrijp.
Ik heb dus nu mijn eeste kwaaltje te pakken
Maar nu brandt het motorlampje inmiddels weer. Dus het heeft met elkaar te maken als ik het goed begrijp.
BM Double U
Ik heb die melding niet gekregen,maar was er ook zeer snel bij ik hoorde een soemend geluid in de wagen en pas later een ratel.En heb het direct laten vervangen,mss dat na een tijdje je toch een foutmelding krijgt.Double U schreef:Ik had vorige week inderdaad foutmeldingen bij katalysator (me motorlampje brande), heb het toen laten wissen.
Mss kunnen de andere leden je hiermee helpen.
Die flexibel is een zwak punt bij de E46 diesel,ik had na de aankoop (2de hands) zeer snel prijs
inderdaad heb er ook last van vrees ik
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Het geluid is verholpen, het was een ontluchtingsslang dat lek was. is dus vervangen.
geen ratelsang meer dus :>
geen ratelsang meer dus :>
BM Double U