bmw business cd hakkelt

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
marle001

bmw business cd hakkelt

Bericht door marle001 » 17 nov 2008, 17:16

Ik heb een bmw 316 (E46) bwjr 2002 met een business radio/cd maar de laatste tijd hakkelt deze cd speler telkens, hij slaat een paar keer in nummer over en is echt irritant aan het worden. Dit heeft hij nooit eerder gedaan speelde altijd prima. Hij doet dit bij nieuwe originele cd's maar ook bij gebrande terwijl hij deze vroeger briljant afspeelde.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: bmw business cd hakkelt

Bericht door bjornc » 17 nov 2008, 19:54

Welkom op het forum !

Ennuh, ik zou eens proberen de lens schoon te maken.

marle001

Bericht door marle001 » 17 nov 2008, 21:57

dank voor je reactie, maar hoe doe ik dat? die cd speler lijkt helemaal geintegreerd te zitten in het dashboard, is hier een handige methode voor om deze unit zonder je dashboard te beschadigen eruit te halen? En dan natuurlijk hoe kom ik bij de lens?

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 17 nov 2008, 22:11

marle001 schreef:dank voor je reactie, maar hoe doe ik dat? die cd speler lijkt helemaal geintegreerd te zitten in het dashboard, is hier een handige methode voor om deze unit zonder je dashboard te beschadigen eruit te halen? En dan natuurlijk hoe kom ik bij de lens?
De makkelijkste methode is een Clean-cd te kopen.
Deze heeft borsteltjes die je lens schoonmaken.
Als dit niet werkt, zul je de radio moeten openen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Overigens, als het geen verbeteringen brengt is de kans groot dat er iets anders kapot is.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”