CF motorkap (in de berm) :)
CF motorkap (in de berm) :)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: CF motorkap (in de berm) :)
Wat een kneus.
Die nissan gaat fullpower, maar die M3 is een horsepower freaks turbo M3.(stage 4)
Met een custom widebody. Op dat moment ongeveer 900pk.
Met een custom widebody. Op dat moment ongeveer 900pk.
--------------------------------------------------------------------------------
Yes it was dumb running without hood pins on a carbon fiber hood, but I thought I would share it for your entertainment. They told me to run hood pins but they hadn't arrived yet. And then a GT-R showed up. Put 2 and 2 together and you get a beautiful hood sky high in the air. P.S. The car was running at stage 3 power levels at 22psi.
zooo hey.. ik ging beetje snuffelen rond HPF.. en sjonge jonge.. als ik een m3 koop wordt het een tripje naar America
Laat je niet verleiden door de, op het eerste oog, voordelijke prijzen. Bij Import uit US komen nog een hoop kosten bij, al met al kom je dan op minimaal de NL/D+BPM prijzen, vaak nog meer dan dat.....PATRON schreef:als ik een m3 koop wordt het een tripje naar America
www. M3 register .nl
thnx voor de tip.. het is toch pas over 2 jaar (hoop ik), maar ik zal zeker weten alles eerst goed uitrekenen en dan doen..BertusE46 schreef:Laat je niet verleiden door de, op het eerste oog, voordelijke prijzen. Bij Import uit US komen nog een hoop kosten bij, al met al kom je dan op minimaal de NL/D+BPM prijzen, vaak nog meer dan dat.....PATRON schreef:als ik een m3 koop wordt het een tripje naar America