Even voorstellen
Even voorstellen
Dag allemaal,
Ik heb per april 2009 een vast contract aangeboden gekregen, en wil ik mijzelf trakteren op iets moois. Ik zocht namelijk een auto die niet al te duur is in aanschaf, maar de variabele kosten maken me niet veel uit (ik pak de trein naar m'n werk). Na het web afgespeurd te hebben, kwam ik tot de conclusie dat een E46 BMW 320/323/328 Ci (coupe dus!) voor mij de beste keus was.
Die keus was gemakkelijk gemaakt: erg mooie auto, soepele en fantastisch klinkende 6 cyl in-lijn motor, goede betrouwbaarheid en dat alles binnen mijn budget!
Nu is de reden om dit forum te bezoeken om van tevoren na te gaan wat een goede prijs zou zijn voor een E46 Coupe, wat bekende gebreken zijn en waar ik op moet letten bij aanschaf, etc. En wellicht weten jullie ook wat over goedkope verzekeringen en onderhoud.
Groeten,
Oswald
Ik heb per april 2009 een vast contract aangeboden gekregen, en wil ik mijzelf trakteren op iets moois. Ik zocht namelijk een auto die niet al te duur is in aanschaf, maar de variabele kosten maken me niet veel uit (ik pak de trein naar m'n werk). Na het web afgespeurd te hebben, kwam ik tot de conclusie dat een E46 BMW 320/323/328 Ci (coupe dus!) voor mij de beste keus was.
Die keus was gemakkelijk gemaakt: erg mooie auto, soepele en fantastisch klinkende 6 cyl in-lijn motor, goede betrouwbaarheid en dat alles binnen mijn budget!
Nu is de reden om dit forum te bezoeken om van tevoren na te gaan wat een goede prijs zou zijn voor een E46 Coupe, wat bekende gebreken zijn en waar ik op moet letten bij aanschaf, etc. En wellicht weten jullie ook wat over goedkope verzekeringen en onderhoud.
Groeten,
Oswald
2011 BMW 116i Efficient Dynamics Edition Business Line Ultimate Edition, 3 deurs
(veel te lange naam...)
(veel te lange naam...)
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum Oswald, dit forum is ook zeker geschikt voor jou, het is voor E46 eigenaren en e46 fans
I'm sure dat er genoeg advies te halen valt op het forum.
I'm sure dat er genoeg advies te halen valt op het forum.
Mooi zwart is niet lelijk!
Merci!
2011 BMW 116i Efficient Dynamics Edition Business Line Ultimate Edition, 3 deurs
(veel te lange naam...)
(veel te lange naam...)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Oswald!
Misschien moet je eerst je wensen even noemen, en je budget ook.
Dan zijn er vast wel leden die je willen helpen zoeken naar een auto.
Is importeren uit Duitsland ook een optie? (kan je veel euries besparen...)
Misschien moet je eerst je wensen even noemen, en je budget ook.
Dan zijn er vast wel leden die je willen helpen zoeken naar een auto.
Is importeren uit Duitsland ook een optie? (kan je veel euries besparen...)
+1, open een topic met je wensen, eisen en budget in het gevraagd gedeelte en kiezen maar!
Wel eerst even 10 posts genereren anders kun je er nog niet in
Wel eerst even 10 posts genereren anders kun je er nog niet in
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Bedankt allemaal, ga zeker een topic openen in het 'gevraagd' gedeelte.
(veel te lange naam...)
(veel te lange naam...)
Oswald, welkom op het E46Forum!
In het gevraagd gedeelte kan (tijdelijk) niet meer gereageerd worden. Dus denk dat het topic beter op een andere plek geplaatst kan worden wil je er reacties krijgen . Coupe klinkt altijd goed! En helemaal met een 6 cilinder!
In het gevraagd gedeelte kan (tijdelijk) niet meer gereageerd worden. Dus denk dat het topic beter op een andere plek geplaatst kan worden wil je er reacties krijgen . Coupe klinkt altijd goed! En helemaal met een 6 cilinder!