Chrome deurgreep
-
fransje1973
Chrome deurgreep
Ik heb een 323i uit '99 uitgevoerd met chromen deurgrepen. Een aantal weken geleden kwam ik erachter dat bij mijn linkerachterportier, een deel van mijn handgreep ontbrak, al of niet door braakschade...Nu had ik op marktplaats een aantal advertenties gezien voor complete setjes. Ik had via e-mail gereageerd, en toen zei die gozer dat dat setje alleen op de face-lift modellen zou passen. Iemand ervaring hiermee? Greepjes zien er hetzelfde uit, maar hij zei denk ik niet voor niets dat het niet ging passen...Hoe kom ik nu aan een l.a. chrome deurgreep passend op mijn wagen. Het is volgens mij geen origineel bmw onderdeel...
Re: Chrome deurgreep
probeer eens HL automotive in Ede , want ze hebben zeker grepen in chrome voor coupe, dus grote kans ook voor sedan.
heb zelf ook van deze chrome grepen en nee zijn niet orgineel(vorige eigenaar heeft chrome pakket op mijn coupe gemonteerd)
heb zelf ook van deze chrome grepen en nee zijn niet orgineel(vorige eigenaar heeft chrome pakket op mijn coupe gemonteerd)
-
Griffendahl
Wat betreft deurgrepen en facelift... Volgens mij zijn er op de sedan/touring vanaf 2000 al andere handgrepen gemonteerd. De 'oudere' die trek je naar je toe en de nieuwere moet je ook nog enigszins omhoog liften. Die laatste staan ook wel bekend als facelift deurgrepen 
Verder zien die sets er wel gelijk uit, alleen scharnieren ze anders en zijn ze volgens mij niet uitwisselbaar...
Verder zien die sets er wel gelijk uit, alleen scharnieren ze anders en zijn ze volgens mij niet uitwisselbaar...
^ +1 , uit eigen ervaring, had eerst TiAg P-FL handgrepen om m'n zwarte te vervangen en die bleken op m'n 2000.11 niet te passen. Met FL handgrepen paste alles een stuk beter!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Is dat zo??
Toen ik bij HL anderen in kleur gespoten handvaten kocht vroeg men mij niet naar het bouwjaar van de auto. :?
Toen ik bij HL anderen in kleur gespoten handvaten kocht vroeg men mij niet naar het bouwjaar van de auto. :?
Dan hebben we het ook over een zaak 
-
fransje1973
Bedankt voor jullie reacties jongens.
- largeproject
- Contacteer:
Dnl schreef:Dan hebben we het ook over een zaak
En toch in 1 keer de goede gekregen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wauw, moet je over je bestaande grepen plakken (|
-
Mac
Vind je dat niet gaaf Björn? Misschien wel leuk om als geintje te hebben voor de volgende meeting!bjornc schreef:Wauw, moet je over je bestaande grepen plakken (|
- largeproject
- Contacteer:
Mac schreef:Wauw... zie hier de oplossing: http://link.marktplaats.nl/216985253
Zouden ze ook goudkleurig hebben :? ,die lijken me wel erg gaaf te staan.
-
fransje1973
Het is jammer dat me het niet lukt een foto te plaatsen, bestand blijft te groot. Ik ben niet zo'n computerwonder, maar ik kan jullie verzekeren dat die chromen greepen op mijn wagen niet misstaan. Wat ik nog even wilde melden, is dat ik voor niets moeilijk aan het doen was, op zoek naar een chromen greepje. Het blijkt gewoon een origineel bmw onderdeel! Ik heb een contactblokje voor contactslot, chrome deurgreep, en knop die ernaast zat besteld. Was 62 eurie kwijt! Had wel garagekorting, aangezien ik zelf monteur ben. Dus het viel al met al gelukkig mee. 
Ik weet niet of ik voor mijn vraag speciaal een nieuwe topic moet openen dus vandaar dat ik het hier vermeld,
ik wil mijn deurgrepen in kleur mee laten spuiten, nu heb ik al bij HL Automative gecheckt maar daar hebben ze hem niet op voorraad. Weet iemand waar ik dit kan laten doen ???? Ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen.
ik wil mijn deurgrepen in kleur mee laten spuiten, nu heb ik al bij HL Automative gecheckt maar daar hebben ze hem niet op voorraad. Weet iemand waar ik dit kan laten doen ???? Ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen.