Ik ben Rick, kom uit NH en ik verdien de kost met intelligent kijken naar servers en netwerken, internet, enzo. Na de hele dag voor (tip: daar zie je meer als achter
Anyway..... de E46: Na jaren in een E30 325i (de BMW (h)!) gereden te hebben, werd het ivm. veel kilometers vretentijd voor wat nieuwers/zuinigers/comfortabelers, en uiteindelijk is het hierop uitgedraaid, een Stahlgrau E46 320d Sedan uit 2003, met :///m:Tech 1 pakket

Vrijwel alles is OEM, dus daar hoef ik hier niet veel aan uit te leggen denk ik

...muv. de uitlaat dan, dat is een Eisenmann. Doet niet veel, maar ziet er toch ff lekkerder uit dan zo'n slappe
En het interieurtje, niet veel spannends, maar wel de meest belangrijke zaken (stuur, stoelen

Heeft al 170dkm gelopen, maar is gelukkig heel netjes (dealer)onderhouden door de 2 vorige eigenaren
Toen ik de auto kreeg was ie desondanks behoorlijk lui onderin, daarom maar de Turbo drukregelaar en de LMM/MAF (door een Pierburg .09) vervangen, nu hebben we tenminste weer wat aan de ASC+T
Omdat ik de auto zo eigenlijk al een helemaal goede combinatie vind (hulde aan de 1e eigenaar
- Xenon (OEM)
- Angel Eyes (Umnitza)
- LED kentekenplaatverlichting (Umnitza)
-
-
-
-
- Leren handremhandgreep (is nu plastic, voelt elke keer toch wel errug cheap)
- eLight Professional module (met name voor "comfortopenen", sta nu elke keer aan een dichte achterdeur te trekken enzo 8P)
- Audio System X--Ion E46 voorspeakers (loopt de postbode mee)
- Silvervision bolletjes (loopt de postbode mee)
- "deswirlen" inlaatspruitstuk
- 16:9
- Carbaflo voor de
... en vast nog wel 1 of 2 dingen
Daarnaast heb ik ook nog steeds de E30, en een Golf V GTI...
dus... hallo!

van piepjes en kraakjes in een auto) tegen het chassis moet verhelpen. Het is de opvolger van Gummipflege, dat niet meer door BMW verkocht wordt omdat dat het probleem op termijn zou ver-ergeren. :?