PDC, voorin
PDC, voorin
Hey heren,
ik zie zoveel 3 series, maar helaas zie ik er bijna geeneen met PDC aan de voorkant.. is dit wel mogelijk? en is het makkelijk om achteraf in te bouwen als je PDC achter hebt?
bedankt voor de reacties..
ik zie zoveel 3 series, maar helaas zie ik er bijna geeneen met PDC aan de voorkant.. is dit wel mogelijk? en is het makkelijk om achteraf in te bouwen als je PDC achter hebt?
bedankt voor de reacties..

Re: PDC, voorin
haha njaa valt mee hoor 
ik had het eigenlijk anders verwacht.. ik d8 dat de sensoren bij de stootstrips in zouden komen.. dit is maar een enkele kentekenhouder van 400 dollar ? :?
en ik neem aan dat dat stekkertje aan de PDC module vast moet komen zitten, waar de PDC achter ook aan vast zit?
ik had het eigenlijk anders verwacht.. ik d8 dat de sensoren bij de stootstrips in zouden komen.. dit is maar een enkele kentekenhouder van 400 dollar ? :?
en ik neem aan dat dat stekkertje aan de PDC module vast moet komen zitten, waar de PDC achter ook aan vast zit?

Viel mij ook al op, kom je inderdaad erg weinig tegen! Ik vind het wel leuk hoor, al die verschillende piepjes en belletjes haha.. 
-
Griffendahl
Deze zie je vooral veel op Z4's en daar is het best wel handig... 
dan krijg je t zelfde piepjes zoals die van de Scoda reclame '' de vogeltjes dans'' 
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Das leuk, zet je em in ze achteruit, waardoor het systeem aangaat!. Dan ken je an de voorkant toch niks rake ouwe!! (|
- Spoiler: Laat zien
haha neej zo bedoelde ik het niet 
ik neem aan dat het een soort module is dat een ingang heeft voor de voorkant en achterkant apart..
hoe het verder zal werken moet de module maar weten.. 
mja ik denk zeker weer te simpel..
ik neem aan dat het een soort module is dat een ingang heeft voor de voorkant en achterkant apart..
mja ik denk zeker weer te simpel..

Geen idee, ik zag het alleen al gebeuren hahaaaa!!!