Aansluiten BMC CDA filter
- lverstappenl
Aansluiten BMC CDA filter
Na 3 weken wachten dan eindelijk binnen.. Mijn bmc cda luchtfilter, die ik voor een prikkie op internet heb weten te scoren..
Nu is het probleem..: de aansluiting van de filter is 85mm, mijn lmm (aansluiting op de auto) is 92mm... Heeft iemand hier ervaring mee? zijn hier verloopstukken voor te krijgen? Want ik kan ze namelijk nergens vinden.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing, want na 2 avonden het internet afspeuren heb ik er nog steeds geen..
Nu is het probleem..: de aansluiting van de filter is 85mm, mijn lmm (aansluiting op de auto) is 92mm... Heeft iemand hier ervaring mee? zijn hier verloopstukken voor te krijgen? Want ik kan ze namelijk nergens vinden.
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing, want na 2 avonden het internet afspeuren heb ik er nog steeds geen..
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Re: Aansluiten BMC CDA filter
Kan je geen samco slang krijgen?
Ik zal morgenochtend ff thuis kijken, ik heb nog een open luchtfilterkit liggen met een aantal verloopringen, maar ik weet niet of dit vanaf rond 100 is of vanaf rond 90. Komt vanaf een A3 dus....... ff geduld.
Morgenmiddag zal ik ff reageren.
Ik zal morgenochtend ff thuis kijken, ik heb nog een open luchtfilterkit liggen met een aantal verloopringen, maar ik weet niet of dit vanaf rond 100 is of vanaf rond 90. Komt vanaf een A3 dus....... ff geduld.
Morgenmiddag zal ik ff reageren.
- lverstappenl
Bedankt voor de reactie.. Ben benieuwd..
Ik heb op de site van samco gekeken, en daar staan ze iig niet vermeld..
Ik heb op de site van samco gekeken, en daar staan ze iig niet vermeld..
-
Mac
En ben je er inmiddels al achter waarom die zo goedkoop was?de aansluiting van de filter is 85mm, mijn lmm (aansluiting op de auto) is 92mm
- lverstappenl
Hoezo? Denk je dat die 7 mm zoveel uitmaken op die 92mm? Inwendig is de orginele airbox van de 330 niet veel groter dan die BMC CDA..Mac schreef:En ben je er inmiddels al achter waarom die zo goedkoop was?de aansluiting van de filter is 85mm, mijn lmm (aansluiting op de auto) is 92mm
Ik heb ff gekeken, maar het open luchtfilter wat ik nog heb liggen is 90-92 mm groot, dus verkleinringen heb ik wel, maar geen vergrootringen. Ook heb ik nog een samco verlengsetje liggen met een bocht en wat rubber enzo.
Mijn filter is van raceland is dat slechter dan jouw merk ofzow???
Ik was altijd van de K&N, dat past altijd perfect, maar die raceland heb ik ooit eens in een opwelling gekocht en 1 maand gebruikt.
Mijn filter is van raceland is dat slechter dan jouw merk ofzow???
Ik was altijd van de K&N, dat past altijd perfect, maar die raceland heb ik ooit eens in een opwelling gekocht en 1 maand gebruikt.
- lverstappenl
Mijn filter is ingebouwd in een carbonne omhulsul, en heeft een koude luchtaanvoer. Jouw filter is gewoon een filter, zonder al die andere poespas..
Helaas dan gaat dat ook neit werken, dan zal ik zelf wat moeten fabriceren..
Helaas dan gaat dat ook neit werken, dan zal ik zelf wat moeten fabriceren..