|Hehe met het koude weer van de laatste tijd hou ik vaak wel van een hele warme autoOptical schreef:Heb jij je verwarming standaard op 27,5 ºC staan?
Carthago schreef: Maar nu kan ik net zo goed die andere carkit houder enzo demonteren want doe daar dus niks mee.
Die knopjes zijn pas te gebruiken op het moment dat je een OEM telefoon hebt anders idd geen meerwaarde/functie voor je huidige set-upCarthago schreef: En die knopjes werken inderdaad niet, zou ook niet weten wat die voor een meerwaarde bieden eigenlijk.
|Ik gebruik de Nokia 6110 Navigator (afgeleide van de N serie maar dan met GPS en navigatie erin, dat was toendertijd vrij uniek) Zal eens in de winkel vragen naar zo'n houder, lijkt me inderdaad een goed plan.Opt1mus schreef:Carthago schreef: Maar nu kan ik net zo goed die andere carkit houder enzo demonteren want doe daar dus niks mee.
Je kunt op de console ook een specifieke houder monteren voor je huidige toestel, gelijk met 12vlt lader zodat je telefoon ook nog wordt opgeladen (BT verbinding vreet stroom)
Welke Nokia gbruik je?
Dus die zijn dan wel te gebruiken als ik zo'n andere houder voor mijn model koop?Opt1mus schreef:Die knopjes zijn pas te gebruiken op het moment dat je een OEM telefoon hebt anders idd geen meerwaarde/functie voor je huidige set-upCarthago schreef: En die knopjes werken inderdaad niet, zou ook niet weten wat die voor een meerwaarde bieden eigenlijk.
Nee, je moet de 3 dingen echt los zien:Carthago schreef:Dus die zijn dan wel te gebruiken als ik zo'n andere houder voor mijn model koop?
|