http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3%26fs%3D1
Ik heb een leuke uitlees computer gespot. Zelf ben ik niet van plan er 1tje te kopen maar wellicht iemand er hier wat aan heeft.
Uitlees computer op marktplaats.
Re: Uitlees computer op marktplaats.
Ja, is het niks?
Dit is gewoon een labtop met software (al dan wel of niet verouderd) die met een interface aangesloten kan worden op een bmw.
Ik hou het wel bij de betere oplossongen die hier voor zijn.
Snap-on maakt mooie uitleesapparatuur en uiteraard bij de dealer (the best op dat gebied, al kom ik daar nooit )
En het geheel valt en staat uiteraard ook met de bediener van de apparatuur.
Wat ik probeer te zeggen is dat je deze apparatuur niet zelf aan moet gaan schaffen en met gaan uitproberen. Je kan er namelijk ook fouten mee maken als je niet exact weet hoe het werkt. ALs je het dan per see zelf wil hebben, dan zou ik zeker niet zo'n marktplaats tweedehands labtopje hier voor kopen, maar gewoon het echte werk. Dit is erg duur en vandaar dat ook bijna niemand deze spullen privé heeft liggen.
Dus voor mij geen optie!
Ik hou het wel bij de betere oplossongen die hier voor zijn.
Snap-on maakt mooie uitleesapparatuur en uiteraard bij de dealer (the best op dat gebied, al kom ik daar nooit )
En het geheel valt en staat uiteraard ook met de bediener van de apparatuur.
Wat ik probeer te zeggen is dat je deze apparatuur niet zelf aan moet gaan schaffen en met gaan uitproberen. Je kan er namelijk ook fouten mee maken als je niet exact weet hoe het werkt. ALs je het dan per see zelf wil hebben, dan zou ik zeker niet zo'n marktplaats tweedehands labtopje hier voor kopen, maar gewoon het echte werk. Dit is erg duur en vandaar dat ook bijna niemand deze spullen privé heeft liggen.
Dus voor mij geen optie!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
En nou niet stiekem zelf kopen he, Fabian?
Als je een foutmelding ziet, denk ik wel dat je het gros kan uitlezen.
Maar ja, ik ben ook maar een leek.
gr.
- Spoiler: Laat zien
Als je een foutmelding ziet, denk ik wel dat je het gros kan uitlezen.
Maar ja, ik ben ook maar een leek.
gr.
- Edit:
- De OBD stekkers zien er wel errug nieuw uit, hieruit zou je kunnen afleiden dat de verkoper er ook niets mee heeft gedaan/gekund.
Ik heb dat apparaatje niet nodig, ik kan dat zo zelf doen als ik dat wil. Ik heb een garagebedrijf in de familie zitten.