Na een aantal keren het (voor mijn gevoel) gehele forum te hebben bekeken toch mijn vraag.
Ik heb een pre-facelift BMW.
Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd om mijn standaard radio/CD speler te vervangen voor een JVC KD BT-1.
Dit is een radio met aan de achterzijde een USB Kabel waar ik mijn portable harddisc op aan kan sluiten.
Verwijderen lukt allemaal verassend makkelijk, maar nu het Probleem: ik heb een BMW naar Iso verloopstekker, echter hier moet ook weer een Iso naar JVC verloopstekker op. Dit betekent dus ongeveer 50 cm kabel, die voor mijn gevoel nooit achter mijn radio kwijt ga kunnen.
Nu heb ik er aan zitten denken, om de BMW verloopstekker en JVC stekker af te knippen en samen te solderen tot 1.
Echter na van het weekend te hebben gekeken, denk ik dat dit gewoonweg niet gaat passen...
Ik heb geprobeerd om te kijken of het originele "blokje" waar de stekkers op aangesloten worden wellicht achter de sparing links achter de KM teller past, maar dan gind de draad van de antenne ook weer mee en kon ik daar niet meer bij... :?
Ik ben een beetje ten einde raad. (|
WIE HEEFT DE GOUDEN TIP EN MAAKT MIJ BLIJ???
Ik hoor graag van jullie, hoe e.e.a. op te lossen.
Groeten, Nilez