IceLink Plus en 6e gen iPod Classic

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
_rl

IceLink Plus en 6e gen iPod Classic

Bericht door _rl » 25 feb 2009, 12:25

Hallo iedereen,

Ik zou normaal dit weekend de nieuwe Gateway 100 van Dension laten inbouwen in mijn E46 sedan.
Nu beweert mijn installateur dat Dension problemen heeft met deze toestelletjes, er zou een ruisprobleem zijn en ze produceren geen Gateways meer de komende weken tot ze dit probleem kunnen oplossen.

Nu stelt mijn installateur voor om de "oude" IceLink Plus te installeren tesamen met mijn 6e gen iPod Classic (120Gb)
Dit zou moeten werken, enkel wordt de iPod dan niet opgeladen via de IceLink.
Ik heb hieromtrent op internet al wat opzoekingswerk gedaan en vind niet bijster veel informatie terug.
Sommigen beweren dat dit niet gaat anderen beweren dan weer dat met een firmware upgrade van de iPod het probleem opgelost is.

Heeft iemand hiermee ervaring of weet iemand hoe het nu eigelijk zit ?
Bedankt

doezel
Contacteer:

Re: IceLink Plus en 6e gen iPod Classic

Bericht door doezel » 25 feb 2009, 13:59

ik weet dat mijn dension gw300 v2 een probleem had met een fluittoon. Deze is echter omgeruild door een verbeterde versie en sindsdien geen problemen.

hier is een compatibility sheet voor ipods: http://www.dension.com/index.php?pageID=42

Nog geen 6G ipod te zien, wel dat er voor de lite en one een nieuwe versie geplanned staat in Q1 2009.

_rl

Re: IceLink Plus en 6e gen iPod Classic

Bericht door _rl » 25 feb 2009, 14:50

Die website had ik ook gevonden. Voor de 6G iPods is die nieuwe gateway blijkbaar uit, maar over compatabiliteit met een IceLink staat er niets vermeld :? . Toch bedankt voor je reply !

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”