WhahahahahahahahPegasus schreef:Nog nooit in gerookt!!!!!!!!! Zou zeggen bekijk de laatste foto![]()
http://link.marktplaats.nl/215244601
MP Advertenties
Re: MP advertenties
Hahahahaha 8P
Die M5 van Griffendahl..... :~ :~ :~
Die M5 van Griffendahl..... :~ :~ :~
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Leuke E21 Baur Cabrio gezien: http://link.marktplaats.nl/227679573
[quote="ver"koper"]- Nieuwe cabriokap
- Nieuwe uitlaat
- Bevind zich in goede staat
- Nieuwe APK
- 6 cylinder
- 90/122 (KW/PK)
- 4 versnellingen
- 1115 kg gewicht
- Alluminium velgen
- Leren bekleding
- Zeer mooie auto met een paar gebruikerssporen
- verkoop wegen ruimtegebrek moet ik 1 van mijn 2 oldtimers verkopen
- 90/122 (kW/PS)
[/quote]
[quote="ver"koper"]- Nieuwe cabriokap
- Nieuwe uitlaat
- Bevind zich in goede staat
- Nieuwe APK
- 6 cylinder
- 90/122 (KW/PK)
- 4 versnellingen
- 1115 kg gewicht
- Alluminium velgen
- Leren bekleding
- Zeer mooie auto met een paar gebruikerssporen
- verkoop wegen ruimtegebrek moet ik 1 van mijn 2 oldtimers verkopen
- 90/122 (kW/PS)
[/quote]
- Spoiler: Laat zien
Ik zat vanmiddag voor de grap eens wat rond te neuzen op zoek naar een opvolger voor mijn 330d en kwam de volgende advertentie tegen:
http://link.marktplaats.nl/225164745
Echt een droomwagen!!
Maar volgens mij een beetje 'verdacht' goedkoop geprijsd ....
Onderhoudsboekje is sinds okt-2007 niet meer bijgewerkt en kan ook geen stempels bespeuren, lijkt wel of ze zelf een boekje hebben gekocht en ingevuld.
Rest van de vergelijkbare auto's op internet zitten allemaal boven de 30k.
Wat denken julie ervan?
http://link.marktplaats.nl/225164745
Echt een droomwagen!!
Onderhoudsboekje is sinds okt-2007 niet meer bijgewerkt en kan ook geen stempels bespeuren, lijkt wel of ze zelf een boekje hebben gekocht en ingevuld.
Wat denken julie ervan?
- DJLeonardo
Apeldoorn is de bakermat van de auto-schurken heb ik wel eens gehoord van een ouwe rot in het vak. Kan onzin zijn maar wees voorzichtig. Ik vind het verdacht al die precies dezelfde handtekeningen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
Griffendahl
Even afgezien van de handelaar... Wie koopt er nu een 535d zonder sport- of comfortstoelen... 
Wou het niet zeggen, maar heb dit ook wel eens gehoord :>
- Edit:
- Van die bakermat

Hmm heb idd gehoord dat je met een grote boog om autobedrijven in Apeldoorn heen moet lopen. Er was toch nog een plaats die je maar beter kunt overslaan op het gebied van autohandelaren of niet? :?
Een beetje bikkel rijdt natuurlijk gewoon met een stugge stoffen stoelGriffendahl schreef:Even afgezien van de handelaar... Wie koopt er nu een 535d zonder sport- of comfortstoelen...
Maar ik vertrouw het inderdaad voor geen meter die advertentie. :r
Dit is ook een stomme advertentie zeg. Mijn god (|
In de titel: "Mooiere auto is er niet geloof mij," da's subjectief. Smaken verschillen, ik vind het een verschrikkelijke auto, doe mij maar een standaard 530i. Hoe moeilijk is het om gewoon een titel als 'BMW 530i Automaat - M5 uitgevoerd' te verzinnen en vervolgens een nette omschrijving te tikken zonder capslock en met zinnen die enigszins kloppen. Sorry hoor, maar bij dit soort advertenties begin ik toch wel een beetje te twijfelen... :?
In de titel: "Mooiere auto is er niet geloof mij," da's subjectief. Smaken verschillen, ik vind het een verschrikkelijke auto, doe mij maar een standaard 530i. Hoe moeilijk is het om gewoon een titel als 'BMW 530i Automaat - M5 uitgevoerd' te verzinnen en vervolgens een nette omschrijving te tikken zonder capslock en met zinnen die enigszins kloppen. Sorry hoor, maar bij dit soort advertenties begin ik toch wel een beetje te twijfelen... :?
Zo'n dikke bak met zo'n halfbakken-Nederlands advertentie erbij, doen me op de een of andere manier altijd denken aan het criminele circuit ...Bob. schreef:Dit is ook een stomme advertentie zeg. Mijn god (|
Ik wilde het niet zeggen, maar moest er idd ook gelijk aan denken...
- Dutch Delight
Dikke jongen, hij zal wel de nieuwprijs nog in gedachten hebben 

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Ik vermoed bijna dat ie die prijs serieus bedoelt.
Nieuwprijs was 91.250 zonder opties...
Nieuwprijs was 91.250 zonder opties...