waar is de lichtschakelaar van kofferklep

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bprijs

waar is de lichtschakelaar van kofferklep

Bericht door bprijs » 03 mar 2009, 21:56

Ik heb een probleem met mijn Touring van 2003 ik heb deze auto met schade gekocht.
Nu hij inmiddels bijna klaar is blijft de verlichting in de kofferbak steeds branden.
Ook als de klep dicht zit, het gaat dan om de lampjes in de achterste stijlen en het lampje in de achterklep zelf.
Ik heb de lampjes al er al uit gehaald om de accu niet steeds leeg te laten lopen.

Maar nu de vraag waar zit de lichtschakelaar eigenlijk zodat ik die eens na kan kijken want ik kan hem niet vinden :?

dpower717

Re: waar is de lichtschakelaar van kofferklep

Bericht door dpower717 » 04 mar 2009, 10:25

ik zou denken dat je je sloten dan is na moet kijken, want die lampjes gaan toch normaal gesproken alleen aan, als de klep open gaat :?, in ieder geval zit er gewoon 1 groot stekkerblok in het slot, volgens mij kan je die plastic dopjes er gewoon uit trekken, en zo de bekleding los halen
BMW is a pleasure that you never can measure

bprijs

Bericht door bprijs » 07 mar 2009, 21:55

Zit er dan niet ergens een schakelaar die de verlichting aan of uit zet bij het openen van de klep?

dpower717

Bericht door dpower717 » 07 mar 2009, 22:45

ik weet het ook niet precies, maar zodra het contact in het slot wordt verbroken gaat de verlichting aan, er is in ieder geval geen schakelaar waarmee je de verlichting in of uit kan schakelen -_-
BMW is a pleasure that you never can measure

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”