Omdat ik mijn navigatie aan het inbouwen heb, moet ik een stukje uit het luchtrooster boven de radio gaan snijden, zodat daar het kabeltje doorheen kan gaan lopen. Nu werkt dit het beste als ik het rooster los heb, zodat ik niet meer beschadig als nodig is.
Nu krijg ik dit rooster er alleen niet uit. Zodra je de twee schroeven los draaid (de twee groene puntjes op de afbeelding) dan komt hij nog niet los........
Wie kan mij vertellen hoe ik deze eruit krijg??????
De luchtrooster zit eigenlijk goed vast,je moet het gewoon met een beetje kracht eruit kunnen trekken.Ik heb het een paar dagen geleden ook moeten doen.Succes.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht dat je je cd-speler ook eerst eruit moest halen.. want volgens mij loopt de luchtrooster tot achter de cd-speler langs dus..
nee zit precies andersom, cd speler zit achter ventilatierooster.
Er zitten in ieder geval nog drie klemmen aan de achterkant, links/rechts/midden, zelf ben ik in het midden begonnen, je hoort het wat piepen en kraken, maar als je niet bang ben aangelegd moet het lukken. (ik had er in het begin ook veel moeite mee, nu trek ik hem er in 1 goeie beweging uit )
Ik denk dat er onderling nogal wat verschil in kan zitten,
want de meesten hier kunnen de cd speler er uit halen, zonder het ventilatie rooster er ook uit te moeten slopen.
Duss, probeer het eens met de radio eruit, zijn maar 2 schroefjes meer werk.