goeie dag mensen
ik ben kevin uit nieuwegein
ik ben eindelijk de gelukkig eigenaar van een bmw 325ci uit 2002. ik ben 24 jaar en van chinese afkomst na 2 jaar sparen is het zo ver na lange tijd zoeken heb ik eentje gevonden in zuiden van limburg in kerkrade bmw dealer kera het was precies de auto die ik wilde.
alleen ik heb niet zo verstand van pc dus jullie moeten me helpen hoe ik fotos moet op deze forum plaatsen.
alvast bedankt
bmw 325ci uit 2002
- yellowness
Re: bmw 325ci uit 2002
Hallo Kevin welkom op het forum.
Om eventueel je nummerbord op je fotos weg te poetsen kun je gebruik maken van paint, als je weinig verstand heb van computers is dit een heel simpel programma en staat op elke pc.
Veel schrijf en leesplezier op het forum.
Om eventueel je nummerbord op je fotos weg te poetsen kun je gebruik maken van paint, als je weinig verstand heb van computers is dit een heel simpel programma en staat op elke pc.
Veel schrijf en leesplezier op het forum.
Hoi Kevin, welkom op het forum.
Leuk dat je ons 200e lid bent. ( @moderator: kunnen we voor ons ( mijlpaalleden ) een speciale rang maken?
)
Ik (100e lid) ben benieuwd naar je foto's
Leuk dat je ons 200e lid bent. ( @moderator: kunnen we voor ons ( mijlpaalleden ) een speciale rang maken?
Ik (100e lid) ben benieuwd naar je foto's
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hoi Kevin,
Welkom hier op het forum. Zoals je inmiddels al wel weet ben je ons 200e lid, waarvoor roem, eer en leuke reacties je ten deel zullen vallen.
Welkom hier op het forum. Zoals je inmiddels al wel weet ben je ons 200e lid, waarvoor roem, eer en leuke reacties je ten deel zullen vallen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Ons 200ste lid! Welkom op het E46 Forum !!
Ik heb je avatar al even ingesteld, mocht het niet lukken met de fotos, laat het dan maar even weten
..
We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de fotos + specs!
:worthless:
Ik heb je avatar al even ingesteld, mocht het niet lukken met de fotos, laat het dan maar even weten
We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de fotos + specs!
:worthless:
Welkom Kevin. Klinkt goed, een 325ci