omgekatte 318 i.s. op marktplaats

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Beens1

Re: omgekatte 318 i.s. op marktplaats

Bericht door Beens1 » 29 jan 2012, 14:36

:amen:

pikkebaas

Bericht door pikkebaas » 29 jan 2012, 15:24

dw70 schreef:
daarvoor is het woord "als" perfect prikkebaas. Maar ik merk op dat je dit stuk niet helemaal gelezen hebt.

Wel dus!

Er is contact geweest en de verkoper heeft daarop een duidelijk antwoordt gegeven.
Het boeit hem niet dan de kopende partij in problemen komt.
Dat is een lekker betouwbaar antwoordt als je een auto gaat kopen.

Dat is zeker niet fijn maar ben je bij dit gesprek geweest, heb je die ander z'n verhaal ook gehoord? Dus als je zoeits beweerd ben je een crimineel?
Je zult zo een auto maar kopen en in een politiecontrole terechtkomen of op APK keuring te gaan. Controle chassisnummer, etc.

De auto is is duitsland omgebouwd en ingevoerd, ik ga er gemakshalve vanuit dat RDW-invoer dit controleerd!!!!!

Ga dan maar eens verhaal halen als particulier koper. Echt wel!

Dan zijn we het liever voor dat we mensen waarschuwen voor een zeer bedenkelijke miskoop. Desondanks staat deze auto nog steeds op marktplaats, want de markplaats hanteert zijn eigen regels. Frauduleuze zaken als deze vallen daar niet onder.

Dit kun je aangeven op MP.

En er komt een arme duivel die deze auto koopt en veel geld kwijt is met een aankoop van niks.

Dat is pas triest. Want hij of zij wordt door niemand beschermd.

Dus je gaat ergens naar toe die zegt "van een oud vrouwtje altijd in de garage gestaan" en koop dat ding?

Met spierballentaal naar de verkoper gaan en ter plekke een chassinummercheck doen met de politie aan de telefoon kan natuurlijk ook. Ik denk dat je na 5 minuten buiten staat met een herdershond aan je broekspijp.

Ben je bang dan?

Ik wil zeker niet fel overkomen(excuus hiervoor), maar ik vind wel dat als je geen feiten hebt niet het niet kan maken dat er wordt beweerd dat iemand de boel belazerd. Als je iets koopt ben je er zelf bij en idd als je zo'n advertentie ziet staan dan blijf je er toch gewoon vanaf?

Of wil men de wereld redden? :jack:
Afbeelding

Aron

Bericht door Aron » 29 jan 2012, 17:19

En we laten het hierbij..!!

Moderatoropmerking Aron

pikkebaas

Bericht door pikkebaas » 29 jan 2012, 18:14

[quote="Aron"][/quote]

Yep