hallo nielz , ja het kan goed zijn tot ik het er zelf ook weer op maak haha , is maar net hoe ik erover denk.NielZ schreef:Geel vind ik dikker![]()
Maar mn remklauwen wil ik ook doen. heb de bus (toevallig ook mat goud) al een tijdje staan, maar ik durf er ook niet goed aan te beginnen. Heb je niets afgeplakt ofzo? Ontvetten en spuiten? Of heb je ze eerst ook geschuurd? (lijkt me van wel nl) Staat dik iig!
het is om het simpel te zeggen echt een *** werk om ze te spuiten.
Alles Goed afplakken kost je de meeste tijd, maarja beter goed afplakken dan dat je ergens nevel op je lak krijgt etc.
maar ik heb ze eerst met de staalborstel op een boormachine goed bewerkt , daarna met de hand nog de hoekjes war je zo niet bijkomt , dan goed remmenreiniger erover om het te ontvetten , alles heel goed afplakken en dan
lagen spuiten , 1e heel dun . 2e wat dikker . 3e vollelaag. toen 1 dag voor de deur laten drogen (wat ze tegen mij zeiden beter niet rijden dan kan het goed uitharden). maar ik ben met 2 man een uurtje of 4-5 bezig geweest maar dan heb je wel alles super netjes en geen stukke meegespoten of dergelijke,