Kachel e36 sedan
-
deadbeauty
Kachel e36 sedan
Met het koude weer heb ik mijn kachel hard nodig, alleen moet ik meer als 3000 toeren rijden wil ik warme lucht krijgen. Dus snel weg is prima te doen, maar als ik door de winkelstraat rijd bevries ik bijna ook al is de motor allang warm??
waar kan dat aan liggen?
mvg
DB
waar kan dat aan liggen?
mvg
DB
Re: Kachel e36 sedan
Staat de watertemperatuurmeter gewoon netjes in het midden na een stukje rijden? zo niet zou het je thermostaat zeer waarschijnlijk zijn
-- Houdoe wanne --
Bij mij is het de laatste tijd ook de vraag of k verwarming heb of niet x|
Kan er geen peil op trekken wanneer hij het wel of niet doet
Kan er geen peil op trekken wanneer hij het wel of niet doet
-
deadbeauty
De temperatuur van mijn auto is verder prima, dus het is alleen de kachel......heel raar inderdaad.
kachelradiateur defect/verstopt?
ik weet niet of er nog ergens kleppen voor de kachelradiateur zitten die regelen ofdat er warme koelvloeistof doorheen stroomt of niet. ben nog niet bekend met het kachelsysteem van de e36
ik weet niet of er nog ergens kleppen voor de kachelradiateur zitten die regelen ofdat er warme koelvloeistof doorheen stroomt of niet. ben nog niet bekend met het kachelsysteem van de e36
-- Houdoe wanne --
Controleer je koelvloeistof niveau eens kan het ook zijn.
Hoi Db,
Ik hoop dat je een oplossing voor je probleem hebt gevonden !!.
ik heb exact het zelfde probleem ,en ik denk zelf aan de pomp of de thermostaat ??
Je zou me een groot plezier doen door me te vertellen hoe je het hebt opgelost.
alvast dank voor je reactie.
groet marc
Ik hoop dat je een oplossing voor je probleem hebt gevonden !!.
ik heb exact het zelfde probleem ,en ik denk zelf aan de pomp of de thermostaat ??
Je zou me een groot plezier doen door me te vertellen hoe je het hebt opgelost.
alvast dank voor je reactie.
groet marc
deadbeauty schreef:Met het koude weer heb ik mijn kachel hard nodig, alleen moet ik meer als 3000 toeren rijden wil ik warme lucht krijgen. Dus snel weg is prima te doen, maar als ik door de winkelstraat rijd bevries ik bijna ook al is de motor allang warm??
waar kan dat aan liggen?
mvg
DB