Ook ff voorstellen
Ook ff voorstellen
Heej mensen!
ik kwam via via op deze website terecht en denk zou me eerst ff voorstellen wie ik ben.
Ik ben Yanick komt uit de provincie groningen en ben 20 jaar.
Ik heb een zilveren E36 318i sedan waar ik al vele jaren met plezier in rij en dan ook niet geheel meer standaard is *D
ik zal straks ff een paar fotootjes plaatsen van de auto.
Waarom heb ik me hier geregistreerd?
omdat ik een beetje aan het rondkijken ben om in de toekomst misschien een e46 aan te schaffen.
Ook ben ik veel actief op bmwfan forum en een beetje op bc2003 forum.
Groetjes! 8p
ik kwam via via op deze website terecht en denk zou me eerst ff voorstellen wie ik ben.
Ik ben Yanick komt uit de provincie groningen en ben 20 jaar.
Ik heb een zilveren E36 318i sedan waar ik al vele jaren met plezier in rij en dan ook niet geheel meer standaard is *D
ik zal straks ff een paar fotootjes plaatsen van de auto.
Waarom heb ik me hier geregistreerd?
omdat ik een beetje aan het rondkijken ben om in de toekomst misschien een e46 aan te schaffen.
Ook ben ik veel actief op bmwfan forum en een beetje op bc2003 forum.
Groetjes! 8p
Re: Ook ff voorstellen
Yanick, welkom op het E46Forum!
Groningen? Dat is hier dichtbij
Ben benieuwd naar wat foto`s!
Groningen? Dat is hier dichtbij
Oke hier ff wat foto's in het kort samengevat van aanschaf tot nu toe.
Bij aanschaf helemaal standaard en origineel:

Na enige tijd zag die er zo uit:

Woofertje er in gebouwd in zelfgemaakte kist:

Uiteindelijk toch uitgekeken op de lexus lichten en stickers.
en ook maar eens verlaagd aan de voorkant met 30mm en Xenon 6000K ingebouwd.

US knipperlichtmodules, bij stadslicht aan gaan de knipperlichten voor op 50% van de sterkte branden en bij richting aangeven naar 100%.
Ook zijmarking rondom gemonteerd.

De laatste mod heb ik eind december gedaan, een M3 bumper gemonteerd en gelijk maar de zijmarkering aan de voorkant weg gelaten omdat ik het toch niet mooi vond.
Het lijkt een beetje raar nu op de foto omdat het 15inch wintersetje er onder zit :x

Goed dit was het wel zo, in t interieur verder niks spectaculairs alleen een jvc radio/cd/mp3 en een los 7" tft scherm en dvd speler.
Bij aanschaf helemaal standaard en origineel:
Na enige tijd zag die er zo uit:
Woofertje er in gebouwd in zelfgemaakte kist:
Uiteindelijk toch uitgekeken op de lexus lichten en stickers.
en ook maar eens verlaagd aan de voorkant met 30mm en Xenon 6000K ingebouwd.
US knipperlichtmodules, bij stadslicht aan gaan de knipperlichten voor op 50% van de sterkte branden en bij richting aangeven naar 100%.
Ook zijmarking rondom gemonteerd.
De laatste mod heb ik eind december gedaan, een M3 bumper gemonteerd en gelijk maar de zijmarkering aan de voorkant weg gelaten omdat ik het toch niet mooi vond.
Het lijkt een beetje raar nu op de foto omdat het 15inch wintersetje er onder zit :x
Goed dit was het wel zo, in t interieur verder niks spectaculairs alleen een jvc radio/cd/mp3 en een los 7" tft scherm en dvd speler.
-
Griffendahl
Hele verbetering met wat het was !! Heeft je een hoop tijd en moeite gekost, dat is duidelijk...
Ga je het straks niet heel moeilijk vinden om dit te verkopen/in te ruilen om een E46 aan te schaffen, of houd je deze er dan naast ??
Ga je het straks niet heel moeilijk vinden om dit te verkopen/in te ruilen om een E46 aan te schaffen, of houd je deze er dan naast ??
idd er heeft heel veel tijd,geld en moeite in gezeten.
en hij is in nieuwstaat alles is onderhand wel vervangen en interieur is ook nog super netjes, heb er wel stoelhoesjes in zodat de originele stoelen goed blijven
Hij wordt netjes verzorgt met meguiars
ik wil deze auto ook niet weg doen zit voor mij persoonlijk te veel waarde in, en als mn budget het toelaat dan gewoon ooit een e46 er bij kopen als dagelijkse auto.
en hij is in nieuwstaat alles is onderhand wel vervangen en interieur is ook nog super netjes, heb er wel stoelhoesjes in zodat de originele stoelen goed blijven
Hij wordt netjes verzorgt met meguiars
ik wil deze auto ook niet weg doen zit voor mij persoonlijk te veel waarde in, en als mn budget het toelaat dan gewoon ooit een e46 er bij kopen als dagelijkse auto.
daarom zijn die er ook uit gegaan en nu OEM rood/witte lampen *D330dM schreef:Yanick, welkom op het forum, veel plezier hier. Ik vind de voorkant beter geslaagd dan de
achterkant (ik ben enorm allergisch voor die lexus-lampen). Maar goed, het is wel te zien dat
je er veel werk in hebt zitten en zuinig op je ototmobiel bent! Prima!