verlagingsveren
verlagingsveren
ik wil andere verlagings veren onder mijn auto zetten .er zitten al een setje onder (autostyle.slechte ervaringen mee) maar daar ben ik niet tevreden mee de auto staat te schuin ik weet ook niet hoeveel ze zijn (40mm of60 mm)maar ik wil ze van 60 gaan halen.ik vraag me alleen of hoelaag hij dan wordt .ik heb zelf altijd schroefsetjes gehad en dan kan je het zelf bepalen. maar ik wou nu een keer de goedkopere oplossing gaan proberen.en heeft iemand misschien een foto van zijn auto waar die 60 mm is verlaagd.
Re: verlagingsveren
Volgens mij is 60 mm verlagen met alleen veren niet goed.. omdat ze dan los in de schotels liggen.
Hoop dat je zo een beetje een indruk hebt....
Is 60mm verlaging voor, 20mm achter. Veren zijn van H&R, is een cupkit met dempers gemaakt door Bilstein aangepast op die veren.
oke bedankt voor de info en de foto's
Hier wat foto's van de mijne, de voorkant is 60mm verlaagd, de achterkant 50mm met vaste dempers + veren set van KW
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 25095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coupe 318is
nu iedereen het er toch over heeft zou iemand mij kunnen helpen, mijn auto is namelijk verlaagd maar ik weet niet hoeveel
alleen de veren zijn verandert maar dat heeft volgen mij al wat problemen opgeleverd ;( ;( nou wil ik alles gaan vervangen door koni fsd en eibach verlagingsveren maar wil hem niet lager hebben maar ook niet te hoog, weet iemand dus misschien hoe laag mijn auto is???
alleen de veren zijn verandert maar dat heeft volgen mij al wat problemen opgeleverd ;( ;( nou wil ik alles gaan vervangen door koni fsd en eibach verlagingsveren maar wil hem niet lager hebben maar ook niet te hoog, weet iemand dus misschien hoe laag mijn auto is???