SPOED,, HELP!!!
-
Basje
SPOED,, HELP!!!
Mijn electrische ramen werken niet meer! ;(
Ik was met de schakelaar aan het solderen en heb toen voormoedelijk sluiting gemaakt (|
omdat dev schakelaar niet goed functioneerde en niet orgineel is.. waarschijnlijk later ingebouwd..
Heb al gekeken naar de zekering in de zekeringkast maar die is wel heel..
Is de motor apart afgezekerd? en er zit een zwart potje tussen de kabels waar 4 kabels bij elkaar komen,, zou deze kapot zijn? kan ik dat doormeten??
Wie kan mij helpen??
Ik was met de schakelaar aan het solderen en heb toen voormoedelijk sluiting gemaakt (|
omdat dev schakelaar niet goed functioneerde en niet orgineel is.. waarschijnlijk later ingebouwd..
Heb al gekeken naar de zekering in de zekeringkast maar die is wel heel..
Is de motor apart afgezekerd? en er zit een zwart potje tussen de kabels waar 4 kabels bij elkaar komen,, zou deze kapot zijn? kan ik dat doormeten??
Wie kan mij helpen??
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: SPOED,, HELP!!!
Krijgen je motoren nog wel stroom?
Hoor je een relais klik, als je de schakelaar bediend?
Hoor je een relais klik, als je de schakelaar bediend?
-
Basje
Heb de storing al gevonden.
De motoren kregen geen spanning, er was Onder de accu bak een afgezekerde draad verborgen.
Deze zekering was door.
Nu alleen nog een andere schakelaar vinden :? , ik hoop dat deze nog te krijgen zijn... anders eventueel ombouwen?
Bedankt voor je reactie en tijd
Laatst gewijzigd door Basje op 24 mei 2010, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd... zie forumregels m.b.t. citeren...
Reden: Citaat verwijderd... zie forumregels m.b.t. citeren...
Je bent er goed mee weg gekomen. |p Dit soort problemen zou ik altijd overlaten aan een expert.
Daar zou ik graag geld voor neerleggen om het door een bedrijf te laten doen. Als ze iets verneuken, dan kan je ze altijd aansprakelijk stellen. Je wil de gevolgen niet overzien als je zelf sluiting maakt en het ligt niet aan een zekeringetje.
Daar zou ik graag geld voor neerleggen om het door een bedrijf te laten doen. Als ze iets verneuken, dan kan je ze altijd aansprakelijk stellen. Je wil de gevolgen niet overzien als je zelf sluiting maakt en het ligt niet aan een zekeringetje.
-
BMWstefan
alle elecktronica is afgezekerd anders was je zo door je auto heen 
dat is nergens voor nodig hoor zo bang zijn voor de auto-elektronica. Als je maar met verstand aan het werk gaat en niet lukraak wat doetLex schreef:Je bent er goed mee weg gekomen. |p Dit soort problemen zou ik altijd overlaten aan een expert.
-- Houdoe wanne --
-
Cliff
Dat klopt....maar als je niet weet waar je mee bezig bent is het alsnog gevaarlijk