Hallo, hierbij stel ik mezelf en mijn E46 Touring voor:
Ik ben Philippe, net 30 geworden, kom uit België en ben sinds vorig jaar in het bezit van een 320d Touring van eind 2003, maar modeljaar 2004. Kleur is stahlgrau en hij is verlaagd dmv Schnitzer-veren (2 cm vooraan en 2,5 cm achteraan) en toen ik hem kocht stonden er 225/40/18replica M5 (black chrome) velgen onder. Ondertussen heb ik er voor de winter 17duims M-velgen (type 66) ondergelegd (vooral omdat deze makkelijker te poetsen zijn). Binnenin heb ik leer, carboninlegstukjes en een m-pookje. De 18-duims zou ik eventueel willen vervangen door andere (ook 18"), maar ik weet nog niet goed welke....
Foto's volgen nog !!
Groetjes uit België !!
E46 Touring voorstellen
-
fillegaaz
Re: E46 Touring voorstellen
Oeps ! Het was type 68 dat ik bedoelde...
Stahlgrau is ook niet juiste kleur denk ik, want de mijne is een lichtblauwe (wel met chromeline) - sorry !!
Foto's volgen wanneer ik mijn harde schijf terug aan de gang krijg...
Vrouwtje rijdt trouwens met zilvergrijze 118d met 17-duims Sterspake 142 - ook heel fijne auto vind ik persoonlijk....
Stahlgrau is ook niet juiste kleur denk ik, want de mijne is een lichtblauwe (wel met chromeline) - sorry !!
Foto's volgen wanneer ik mijn harde schijf terug aan de gang krijg...
Vrouwtje rijdt trouwens met zilvergrijze 118d met 17-duims Sterspake 142 - ook heel fijne auto vind ik persoonlijk....
Hej Touring collega!
Welkom op het forum,
Ik ben benieuwd naar je foto's , je hebt mooie wielen icm een mooi cm verlaging
Owja, help je ons nog verder uitlopen op de sedans?
Klik aub even in mijn onderschrift naar de rijjetouringofniet en breng je stem uit voor het mooiste type E46.
Welkom op het forum,
Ik ben benieuwd naar je foto's , je hebt mooie wielen icm een mooi cm verlaging
Owja, help je ons nog verder uitlopen op de sedans?
Klik aub even in mijn onderschrift naar de rijjetouringofniet en breng je stem uit voor het mooiste type E46.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Philippe, welkom op het E46 Forum!
Ben zeer bneieuwd naar fotos van de E46 Touring! Plaats die anders ff in het Showroom gedeelte
..
Ben zeer bneieuwd naar fotos van de E46 Touring! Plaats die anders ff in het Showroom gedeelte
-
Couper
Welkom Phillip, veel plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum natuurlijk 
Welkom Phillippe!
Het verhaal klinkt goed, alleen zet ik mijn vraagtekens bij 2 cm voor en 2,5cm achter verlaagd, hangt ie achter dan niet (veel) lager dan voor, een soort van 'overbeladen auto effect'? :p
Ben benieuwd naar foto's iig!
Veel plezier op het forum!
Het verhaal klinkt goed, alleen zet ik mijn vraagtekens bij 2 cm voor en 2,5cm achter verlaagd, hangt ie achter dan niet (veel) lager dan voor, een soort van 'overbeladen auto effect'? :p
Ben benieuwd naar foto's iig!
Veel plezier op het forum!
www. M3 register .nl