Originele achterbumper of MtechII

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.

Origineel of MtechII

Origineel
9
22%
MtechII
32
78%

Totaal aantal stemmen: 41

Mac

Originele achterbumper of MtechII

Bericht door Mac » 25 jun 2010, 11:08

Omdat ik mijn wagen netjes tegen een paaltje heb geparkeerd moet er een nieuwe achterbumper op.
Nu zit ik erg te twijfelen of ik een originele erop zal zetten of een MtechII achterbumper.
Ik vind een MtechII erg mooi, maar vind de voorbumper absoluut niet mooi (sorry voor het vloeken in de kerk).

Nu vind ik het aan de ene kant not done om enkel een MtechII achterbumper te plaatsen, zonder de rest van de kit te monteren en aan de andere kant is zo'n achterbumper toch ook wel weer erg mooi.

even voor de duidelijkheid:
Origineel:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
MtechII:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben benieuwd naar jullie mening, vandaar deze poll.

Grt,
Mac

PS, mochten de kosten meevallen, dan plaats ik ook meteen een afneembare trekhaak :!

mantisnl

Re: Originele achterbumper of MtechII

Bericht door mantisnl » 25 jun 2010, 11:20

Als je het doet moet je ook een complete set monteren vind ik. Als je de standaard voorbumper mooi vindt zou ik ook gewoon lekker de standaard achterbumper monteren, dan is het één geheel.

Lexie

Bericht door Lexie » 25 jun 2010, 11:29

+1

Frenkz

Bericht door Frenkz » 25 jun 2010, 12:50

Mtech is wel 'dikker' ja, maar staat inderdaad misschien raar als de rest van de auto stock is.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 25 jun 2010, 19:10

M-Tech II, mits in combinatie met afneembare trekhaak ;)
www. M3 register .nl

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 25 jun 2010, 20:32

Alleen compleet Mtech2 bumperset, of anders gewoon origineel.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 26 jun 2010, 12:37

Wat Bjorn zegt... Als je alleen delen gaat monteren wordt het net zo'n schadebak... Net als bij mensen die alleen de voorbumper doen en dan de skirts vergeten :roll:

(Of M-tech met chromen raamlijsten...)

Robbel

Bericht door Robbel » 26 jun 2010, 14:49

zou alleen de M-techII voorbumper pakken :+

Maaruhm, kan me voorstellen dan de meeste zeggen dat ze t niet zouden doen; alleen de achterbumper... Ik vind de Mtech2 voorbumper wel mooi, maar niet op een PFL, dus misschien Mtech1 van voor, en 2 achter? alleen dan heb je weer zo'n "schadebak" natuurlijk he :P maar die optie zou ik misschien nog wel overwegen denkik :) en anders mtech 1 rondom? maar ik vind de mtech1 achterbumper dan weer wat minder... lastiggg ;)

Maar het gaat toch ook voornamelijk om de looks, los van wat "hoort" of niet :roll:
Alleen de echte kenners kunnen zien dat er net ff iets niet helemaal klopt (als ze de voorkant en achterkant tegelijkertijd zien), maja, zou ik me niet druk om maken.
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dnl

Bericht door Dnl » 26 jun 2010, 15:57

Zou gewoon voor de originele achterbumper gaan, en dat geld gebruiken voor een andere modificatie :!..

Retraxx

Bericht door Retraxx » 26 jun 2010, 21:52

Ik vind dat je best alleen de mtech2 achterbumper kan monteren. Bull sh** dat dit dan een 'schadebak' lijkt. De mtech bumperset is ook zo goed als 'origineel bmw', alleen wat sportiever. Ik heb ook alleen een mtech2 achterbumper maar vindt dit echt super staan icm de voorbumper. De rondingen van de mtech matchen gewoon perfect met de originele skirts.

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 26 jun 2010, 21:58

Retraxx schreef:Ik heb ook alleen een mtech2 achterbumper
Schadebak??
:+

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 26 jun 2010, 22:07

Retraxx schreef:Ik vind dat je best alleen de mtech2 achterbumper kan monteren. Bull sh** dat dit dan een 'schadebak' lijkt. De mtech bumperset is ook zo goed als 'origineel bmw', alleen wat sportiever. Ik heb ook alleen een mtech2 achterbumper maar vindt dit echt super staan icm de voorbumper. De rondingen van de mtech matchen gewoon perfect met de originele skirts.
Het lijkt geen schadebak omdat het niet bij elkaar past, maar omdat het niet compleet is... Het lijkt dan precies wat er nu gebeurd is, schade gehad en een andere achterbumper geplaatst maar de rest niet meegepakt.

Als ik een tweedehands auto zou moeten kopen en die heeft alleen een Mtech achter- of voor bumper, dan til ik wel de matjes in de kofferbak nog een keer extra op en dan kijk ik ook nog wel een keer extra onder de motorkap. Dat soort dingen zijn heel vaak gewoon auto's met schade (wel of niet ernstig). Iemand die graag M-tech wil koopt 9/10 keer gewoon de hele set of alleen een voorbumper.

Mac

Bericht door Mac » 26 jun 2010, 23:33

Het gaat me niet zo zeer om het feit dat ik hem straks makkelijk kan verkopen, gaat me meer om de looks.
Vind het wel grappig dat de meningen hier ook verdeeld zijn. Zit nu wel sterk te denken om toch maar een originele te plaatsen en dan de rest van het geld te spenderen aan een afneembare trekhaak en/of eventuele andere mods :!

runnerted

Bericht door runnerted » 21 jul 2010, 20:25

Ik zou voor de M tech bumper gaan (h)
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 21 jul 2010, 21:15

IK als echt hollander zou voor de goedkoopste optie gaan.
Als je tweedhands een mooie mtech kan krijgen zou ik dat. ;)
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”