Ik ben de broer van de eigenaar van deze account en schrijf dit voorstelrondje omdat zijn Nederlands in geschrift niet zo best is. Vandaar dus dat aan mij de eer.. Ik heb me(hem) al eerder aangemeld en alleen meegelezen op de achtergrond.
Hij is 29jr en rijdt al sinds 2001 bmw. Eerst begonnen met een e36 (8jr in gereden)en vorig jaar overgestapt naar een e46. Vandaag heeft ie een deal gesloten om zijn e46 om te wisselen voor een 1jr nieuwere e46(en 100K minder km), maar dan wel met airco en BC. Deze gaat ie aankomend donderdag ophalen.
Ikzelf ben een paar jaartjes ouder en ben ook wel een bmw liehebber maar niet uitsluitend bmw. Naast mijn e28 heb ik ook een MB als dagelijkse auto. En in het verleden heb ik in een e30 en een e34 gereden.
De reden dat hij(wij) zich aanmeldt is dat hij wil kijken hoe een en ander te modificeren aan zijn nieuwe bmw. En dan met name ombouw van airco naar Climate. Vandaag een gast gebeld en die beweerde dat het puur een kwestie was van unit in en uitbouwen. Als een bescheiden tehnicus wist ik dat er meer noodzakelijk was dus even gecheckt hier
Zover de voorstelronde, hij mag het hiervandaan overnemen, en ik zal gezellig meelezen