BMW logo vervangen
BMW logo vervangen
Goede middag,
ik wil graag mijn voor en achter logo vervangen, maar ik zie niet hoe deze vast zitten, heeft iemand dit al eens gedaan en wil het mij uitleggen?
BMW E36 328i 1995
alvast bedankt voor de informatie
Stress
ik wil graag mijn voor en achter logo vervangen, maar ik zie niet hoe deze vast zitten, heeft iemand dit al eens gedaan en wil het mij uitleggen?
BMW E36 328i 1995
alvast bedankt voor de informatie
Stress
Re: BMW logo vervangen
Je kan bijvoorbeeld je motorkap bekleding los halen en hem naar buiten drukken .... zit met 2 pennetjes in geklikt/gedrukt.
Maar de meest voor de hand liggende manier is ...pak een platte schroeven draaier en een doek en piel dan voorzichtig de schroevendraaien (met de doek eronder! ) onder je logo ...en dan kan je m voorzichtig los wrikken.
Alles op eigen risico mbt je lak uiteraard
Maar de meest voor de hand liggende manier is ...pak een platte schroeven draaier en een doek en piel dan voorzichtig de schroevendraaien (met de doek eronder! ) onder je logo ...en dan kan je m voorzichtig los wrikken.
Alles op eigen risico mbt je lak uiteraard

Hallo 328iT, bedankt voor de info, ik ga het even proberen,
mvgr
Stress
mvgr
Stress
Laatst gewijzigd door Gast op 23 aug 2010, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Heel makkelijk, gewoon een schroevendraaier eronder, 5 seconden werk.
Wel oppassen, sommige hebben hem ook nog vastgeplakt.
Wel oppassen, sommige hebben hem ook nog vastgeplakt.
Wat wel aan te raden is bij je nieuwe logo!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Waarom?
Wegens anti diefstal?
Dan gaan ze je motorkap juist meer beschadigen.
Wegens anti diefstal?
Dan gaan ze je motorkap juist meer beschadigen.
Waarom niet...kleine moeite.
Weet je zeker dat er niet af waait of iets..
Weet je zeker dat er niet af waait of iets..
neem een oud bakpasje o.i.d. die duw je onder het logo en dan heb je ze er zo af.
De kans op beschadigen is dan een stuk minder. Met een schroevendraaier prik je nog wel eens door de doek
De kans op beschadigen is dan een stuk minder. Met een schroevendraaier prik je nog wel eens door de doek

Nee niet langs de zijkant proberen grote kans dat de lak barst , er is een heel simpele methoden en dat is een gaatje in het logo boren en dan kun je hem door het gaatje los vrikken je beschadigd niks en mocht je door schieten tijdens het boren zie je daar niks van , zit immers achter het logo .
Gat in je lak staat garant voor roest
en op t moment dat de roest onder je logo vandaan komt, is het al ver gevorderd...

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Wat ophef allemaal zeg...je binnen doek losmaken enz enz..
Hoe wil die dat achter gaan doen dann? Bij ze kofferdeksel? Met die de hele sh*it los gaan halen terwijl het veel simpeler en sneller kan..
Wat een gedoe zeg voor een stom logo'tje
Doe gewoon van 328iT zegt, zo heb ik het ook bij mijn vorige Bmw gedaan, 5sec werk, en je klikt het zo los
!
En uiteraard had ik geen lakschade
Doek om je schroefendraaier, en klaar
Hoe wil die dat achter gaan doen dann? Bij ze kofferdeksel? Met die de hele sh*it los gaan halen terwijl het veel simpeler en sneller kan..
Wat een gedoe zeg voor een stom logo'tje

Doe gewoon van 328iT zegt, zo heb ik het ook bij mijn vorige Bmw gedaan, 5sec werk, en je klikt het zo los

En uiteraard had ik geen lakschade

Doek om je schroefendraaier, en klaar

Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
of een plastic pasje, dat krast zeker niet en is flexibel
Logo's zitten helemaal niet zo vast, waarom dan met een gevaarlijke schroevendraaier :?
Gaat je boren is helemaal uit den boze (| Je schiet altijd door met boren en beschadigd dan de lak onder het loge.
Als je het logo los hebt en je ziet al het vuil er onder snap je ook dat daar water onderkomt. Dus........ roest bij diepe beschadiging.
4 sure, gewoon een oud bank/ gamma pasje

Logo's zitten helemaal niet zo vast, waarom dan met een gevaarlijke schroevendraaier :?
Gaat je boren is helemaal uit den boze (| Je schiet altijd door met boren en beschadigd dan de lak onder het loge.
Als je het logo los hebt en je ziet al het vuil er onder snap je ook dat daar water onderkomt. Dus........ roest bij diepe beschadiging.
4 sure, gewoon een oud bank/ gamma pasje
Ik ga het a.s zaterdag proberen, in iedergeval allen bedankt voor de info, zal originele bij BMW dealer bestellen.
mvgr
Stress
mvgr
Stress