Ach, zo lang het maar nog een westerse eindcontrole langsgaat, zal het wel goedkomen...
BMW gaat chinezen laten ontwerpen
Re: BMW gaat chinezen laten ontwerpen
Ben benieuwd wat er nu van de band gaat rollen...
Ach, zo lang het maar nog een westerse eindcontrole langsgaat, zal het wel goedkomen...
-
Griffendahl
Zat toch ook een design center in Californië ??
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als ze de auto's maar niet kleiner gaan maken dan.
^korter
Nou jongens.. we hebben 2 keuzes of we gaan nu heel veel inkoop doen van huidige bmw's of we gaan nu alvast overstappen naar een toyota hybride want het eind resultaat zal toch wel zoiets worden denk ik
Nou jongens.. we hebben 2 keuzes of we gaan nu heel veel inkoop doen van huidige bmw's of we gaan nu alvast overstappen naar een toyota hybride want het eind resultaat zal toch wel zoiets worden denk ik
E60 530D
-
verwijderd
Die eindcontrole heeft dan flink gefaald bij de laatste reeks modellenBeens1 schreef:Ben benieuwd wat er nu van de band gaat rollen...
nou als ze daar op gaan lijken, kun je ze beter in de fabriek laten staan...bkw38 schreef:^korter
wordt toch terug geroepen vanwege remproblemen enz.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Ik moet zeggen dat ik juist de laatste reek modellen heel netjes eruit vind zien. De vijf, de zeven en de inmiddels wat oudere 3 vind ik helemaal niet verkeerd.fvandersluis schreef:Die eindcontrole heeft dan flink gefaald bij de laatste reeks modellen
Ik denk dat de smaken daarin 'gewoon' verschillen...
Gelukkig zijn het altijd nog de Duitsers die bepalen of het model terug gaat naar de tekentafel of in productie wordt genomen.