ervaringen goodyear runflat

Voor alle technische vragen over de BMW 1 Serie
F.T.B.

ervaringen goodyear runflat

Bericht door F.T.B. » 10 mei 2011, 20:19

beste bimmers

ik heb een vraag je aan jullie, en dat is het volgende:

ik ben van plan om bmw velgen style 217 te kopen voor mijn 1 serie met banden maat :

voor 205/45/18 (run on flat)
achter 225/40/18 (run on flat)

merk banden is goodyear

wat is jullie ervaring met deze bandenmaat en merk op een 1 serie?

alvast bedankt voor de reacties!!!!!

Thibault

Re: ervaringen goodyear runflat

Bericht door Thibault » 12 mei 2011, 16:58

Ik heb nu ook enkele maanden deze set op mijn auto liggen en ben er zeer te vreden van. Een echte meerwaarde voor mijn auto vind ik persoonlijk! De style 217 velgen zijn ook veruit de stijlvolste velgen voor een 1 serie. Runflat valt zeer goed mee om mij te rijden! De bandenmaat is zeer aanvaardbaar, niet te breed en toch sportief!

Ga je ze orgineel kopen bij BMW? Ik heb ze 2500 euro betaald all-in. Heb eerst zeer lang op internet gezocht maar niet tweedehands gevonden. Waarschijnlijk omdat de set zo geliefd is :)

Grtzz

Steffke

Bericht door Steffke » 12 mei 2011, 17:37

Hallo

Een collega van mij heeft ook style 217 op zijn witte bmw 1 serie. Hij heeft ook runflat goodyear liggen met als bandenmaat 215 vooraan en 245 achteraan en is daar zeer tevreden van. De hardheid van de goodyears runflat valt zeer goed mee wanneer ik met hem meerijdt naar het werk!
Ik heb zelf ook een 118d met 16 inch wielen en ben eigenlijk ook opzoek naar dat type van set.

Wil je ze nieuw kopen? Ben bij BMW gaan vragen en de set kost echt zeer veel geld nieuw... Juist mail verstuurd naar man in Belgie die dergelijke set in goede staat aanbiedt, hopelijk zijn ze nog niet weg :)

Grtjes

Thibault

Bericht door Thibault » 13 mei 2011, 20:25

Heb je al een set gevonden? Ik heb een zeer mooie set zien staan voor een eerlijke prijs... Misschien iets voor jou?

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... c_id=&afd=" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtzz

F.T.B.

Bericht door F.T.B. » 17 mei 2011, 20:18

hallo

bedankt voor jullie reacties, als ik dit zo lees zal het geen slechte koop zijn

groeten
Probeer voortaan je post gewoon te editten :!

Moderatoropmerking Darudevampire

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Techniek”