Parrot ck3100
Parrot ck3100
Goedendag.
Ik wil graag zelf een parrot ck3100 inbouwen. Ik heb er al genoeg ingebouwd op me werk bij de Ford maar mijn vraag is nu;
Wat heb ik precies nodig?
Parrot set natuurlijk.
Mute kabel??? Gaat de radio niet automatisch op mute?
ISO2CAR kabel aangezien ik originele radio heb.
Verder nog iets solderen of iets dergelijks op originele stekker?
Groetjes Aaron
Ik wil graag zelf een parrot ck3100 inbouwen. Ik heb er al genoeg ingebouwd op me werk bij de Ford maar mijn vraag is nu;
Wat heb ik precies nodig?
Parrot set natuurlijk.
Mute kabel??? Gaat de radio niet automatisch op mute?
ISO2CAR kabel aangezien ik originele radio heb.
Verder nog iets solderen of iets dergelijks op originele stekker?
Groetjes Aaron
Re: Parrot ck3100
Zo, ik ben eruit. Alleen is me laatste vraag:
Blijft de stuurwiel bediening functioneren als de parrot is aangesloten? Je stuurwiel bediening is een blokje in je radio stekker die ik eruit haal en overzet naar de andere kabel zodat deze toch weer in me radio komt.
Blijft me stuurwielbediening dan toch werken?
Blijft de stuurwiel bediening functioneren als de parrot is aangesloten? Je stuurwiel bediening is een blokje in je radio stekker die ik eruit haal en overzet naar de andere kabel zodat deze toch weer in me radio komt.
Blijft me stuurwielbediening dan toch werken?
Jahoor, want alle bekabeling die de Parrot niet nodig heeft blijft recht toe recht aan naar je radio lopen. En als je idd dat losse stekertje onderin even overzet dan werkt alles als voorheen 
Heb je het zelf ook? Hoe kan ik trouwens me dashboard kastje demonteren om alles weg te werken? Of hoe heb je dat zelf gedaan?
Groetjes Aaron
Groetjes Aaron
Had het in me vorige BMW. Ik had alles naast de stuurkolom weggewerkt. Die kastjes die bij de parrot zitten dus. Daar was de meeste ruimte. Bij de dashboard kstje is niet heel veel ruimte. Plus dat daar ook al een hoop elektronica zit, en ik daar niet ik wilde gaan stoeien. 
Klopt maar er zit nog een oude carkit in van vorige eigenaar en de microfoon en de antenne storen me mateloos en die zit weggewerkt achter het dashboard kastje 
Of zou ik die afknippen en laten zitten?
Is dashboard demonteren veel werk?
Of zou ik die afknippen en laten zitten?
Is dashboard demonteren veel werk?
Dashboard er uit is wel ff wat werk. Alleen het kastje zijn zeven schroeven 
Ja bedoel ik dashboard kastje.. Blijft je zekeringkast dan zitten?
Ja, die zit daar nog boven. Het enige wat je nog los moet maken is het stekkertje wat naar het lampje van je dash kastje gaat. 
Okidoki thanks man dan kan ik die ouwe troep eruit halen en me nieuwe goed monteren. Alleen nog even kijken waar ik het lcd schermpje plaats
Ik was aan het denken om deze op de rij bij het ASC knopje te plaatsen maar ik heb ook een houdertje van de oude carkit die langs de radio zit geschroefd. Suggesties?
Die van mij zat toen in het rollo vakje in de midden console. Zo ik nu nooit meer, doen, niks meer in het zicht. Dus vandaar ook geen carkit in me auto

Waarom niet meer dan? Gestolen? Heb je nu dubbel dins radio dan met BT? Ik heb bekerhouders, geen rollovakje
Persoonlijk is rollovakje mooier maar bekerhouders praktischer.
Ik wil niks meer in het zicht omdat ik het niet mooi vind. Wil alles lekker strak en netjes houden. Heb een OEM 16:9 navigatie. Il ooit nog wel een OEM bluetooth module, maar momenteel zijn deze erg slecht te vinden (de nieuwe modellen, die met de nieuwere toestellen werken) en dus ook erg prijzig.
Vind persoonlijk bekerhouders ook veel praktischer, maar niet zo mooi. Een aangezien er in mijn auto toch niet gedronken (het liefst ook niet gegeten) wordt, mis ik ze niet
Vind persoonlijk bekerhouders ook veel praktischer, maar niet zo mooi. Een aangezien er in mijn auto toch niet gedronken (het liefst ook niet gegeten) wordt, mis ik ze niet
Mja carkitje is toch goedkoper.En in het brillenvakje? Is misschien wel optie en toch uit het zicht. Verder zijn er idd weinig opties daarover.
Ik een mute kabel besteld voor me parrot van bmw 8/2001-2005, past deze niet.. Me bmw is uit 2002 en er zit nog een oude 16pins stekker in :S Hoe dom kan iets zijn?