bmw scanner 1.4 Geen live data?
bmw scanner 1.4 Geen live data?
Hallo
Ik heb een bmw scanner 1.4. Nu heb ik het volgende probleem. Ik kan niet uit allen modules live data uit lezen. Ik wil graag de live data uit de DME uit lezen maar dat lukt niet. Ik heb de software van de originele cd geïnstalleerd. Geen proef versie van internet. De auto die ik wil uitlezen is een e46 bj2002 nieuw type. Verder werkt de bmw scanner prima. Wie kan me verder helpen?
Gr Giedo
Ik heb een bmw scanner 1.4. Nu heb ik het volgende probleem. Ik kan niet uit allen modules live data uit lezen. Ik wil graag de live data uit de DME uit lezen maar dat lukt niet. Ik heb de software van de originele cd geïnstalleerd. Geen proef versie van internet. De auto die ik wil uitlezen is een e46 bj2002 nieuw type. Verder werkt de bmw scanner prima. Wie kan me verder helpen?
Gr Giedo
Re: bmw scanner 1.4 Geen live data?
hallo
Is er niemand met een bmw scanner 1.4. die mij verder kan helpen?
gr giedo
Is er niemand met een bmw scanner 1.4. die mij verder kan helpen?
gr giedo
-
von jot
Werkt de rest wel? Krijg je de voertuig informatie als je daarop klikt? Staan de velden in de bovenste helft van het scherm ingevuld per module? Als dat werkt moet de live data ook werken. Hier geen probleem i.i.g.
-
E46Ramon
Hier krijg ik het niet werkend met een com poort, hoe heb jij het werkend gekregen?
-
von jot
Uhhh... Gewoon USB poortje.....
Heb je wel een originele versie? Want de "gelockte" kunnen dat niet.
Van de site:
"Unlocked" functions to show possibilities of full version:
DTCs description in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4
Clearing DTCs in same units
EWS-DME synchronization code in DME MS43.0
Live data in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 and MRS4
Status of all keys in EWS3
EWS3 coding data interpretation
Equipment correction in SRS MRS4
Heb je wel een originele versie? Want de "gelockte" kunnen dat niet.
Van de site:
"Unlocked" functions to show possibilities of full version:
DTCs description in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4
Clearing DTCs in same units
EWS-DME synchronization code in DME MS43.0
Live data in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 and MRS4
Status of all keys in EWS3
EWS3 coding data interpretation
Equipment correction in SRS MRS4
-
E46Ramon
@Judaz, ik heb inderdaad de 1.36 maar krijg het helaas niet werkend op een laptop met com poort.
Heb jij ervaring met 1.3, en weet je mischien waar ik op moet letten?
Ramon
Heb jij ervaring met 1.3, en weet je mischien waar ik op moet letten?
Ramon
-
von jot
Nee en toch ja... Tenminste een soort van manual... Klik hier maar..., of hier voor deel 1, en hier voor deel 2 van de video manual.judaz schreef:Heeft er iemand trouwens een manual bij gekregen, ik althans nietdus hier is het " al doende leren". Misschien als er iemand bereid is om de manual te delen?
Ben echt de beroerdste niet, hoor!
Hallo
Ja, alles werkt. Voertuig info komt er ook te staan. Ik heb de indeling van de module aan de linker kant staan. Daar staat dus ook Life data bij maar die ligt niet op. Ik denk dat ik de gelockte verzie heb. Maar hoe moet ik dan aan de full verzie komen?
Gr giedo
Ja, alles werkt. Voertuig info komt er ook te staan. Ik heb de indeling van de module aan de linker kant staan. Daar staat dus ook Life data bij maar die ligt niet op. Ik denk dat ik de gelockte verzie heb. Maar hoe moet ik dan aan de full verzie komen?
Gr giedo
Het is een e46 bj2002 nieuw type. Dus het zou moeten werken. Ik denk dat ik toch een gelockte verzie heb. Maar hoe moet ik dan aan de full verzie komen? Heb de tekst op de side al een paar keer gelezen maar begrijp het niet helemaal hoe ik aan de voledige verzie kan komen.
gr giedo
gr giedo
Zou het kunnen dat ik door de g3 gas instalatie geen live data uit kan lezen?
gr giedo
gr giedo
-
E46Ramon
Inmiddels heb ik ook een orginele bmw scanner 1.4.0.
ik heb alleen een probleem
Als ik het programma start komt er een melding van "hardware faulty ", weet iemand wat dit kan zijn....?
ik heb alleen een probleem
Als ik het programma start komt er een melding van "hardware faulty ", weet iemand wat dit kan zijn....?
gewoon eerst de scanner in de auto steken, dan pas in je laptop... Staat overal op internet.
Waar heb jij de originele versie besteld dan? Dus jij kunt nu live data van de motor uit lezen?
Gr giedo
Gr giedo
Ik heb ook de bmw scanner, mij lukt in principe alles, behalve dat m'n deuren op slot gaan met wegrijden.
Zijn er, naast dat je moet aanvinken bij welke snelheid je het wilt, nog andere opties die je hiervoor aan moet vinken?
Ook was ik op zoek naar de panic button voor op je afstandsbediening, die kon ik ook nergens vinden.
Zijn er, naast dat je moet aanvinken bij welke snelheid je het wilt, nog andere opties die je hiervoor aan moet vinken?
Ook was ik op zoek naar de panic button voor op je afstandsbediening, die kon ik ook nergens vinden.