E87 servicemelding olie verversen resetten
E87 servicemelding olie verversen resetten
Hallo iedereen, nadat ik mijn 118D had gekocht heeft ie een kleine beurt gehad, maar men is in de garage 'vergeten' de BC te resetten. ik heb nu weer een storende rode melding betr. olieverversen. nu heb ik in dit forum al een melding gevonden over het resetten meldingen E87, alleen gaat dit heb ik de indruk voor olieverversen niet op. weet kan raad geven? alvast dank
Re: E87 servicemelding olie verversen resetten
Die van mij gaat (zover ik weet) automatisch.
En meende dat ook zelf dingen kunt resetten (in BC).
-
speters
men kan deze zelf resetten, dit gaat de dealer of garage u naturlijk niet zomaar uitleggen omdat ze anders de opbrengst voor het aansluiten van de computer niet kunnen berekenen
waarschuwing.. echter dient men dit niet zomaar te proberen, om storingen en foutmeldingen te voorkomen..
Hey GTvdH
Het resetten van meldingen kun je ook zelf doen door de deur dicht te houden en op je dashboard heb je een klein drukknopje!
Houd deze knop ongeveer 10 sec in en zal op je BC een melding komen, daarna de knop op je richting aanwijzer 10 sec in. Geen melding meer!
Ik hoor van je.
Het resetten van meldingen kun je ook zelf doen door de deur dicht te houden en op je dashboard heb je een klein drukknopje!
Houd deze knop ongeveer 10 sec in en zal op je BC een melding komen, daarna de knop op je richting aanwijzer 10 sec in. Geen melding meer!
Ik hoor van je.
-
koertplert
Automatisch???Dnl schreef:Die van mij gaat (zover ik weet) automatisch.
-
hardwareman
BMW E87 118D | 2009 | 2.0 TDI 136pk 6 bak |