dakdragers E87
dakdragers E87
hallo,
pas geleden heb ik een 118d gekocht. geweldige auto.
nu is inmiddels de wintersport weer geboekt en moet ik een paar dakdragers hebben voor m'n auto!
weet iemand of de dragers van een E90 ook op de E87 passen?
deze zijn wel in breedte verstelbaar en lijken hetzelfde, maar weet dit niet zeker.
gr Daniel
pas geleden heb ik een 118d gekocht. geweldige auto.
nu is inmiddels de wintersport weer geboekt en moet ik een paar dakdragers hebben voor m'n auto!
weet iemand of de dragers van een E90 ook op de E87 passen?
deze zijn wel in breedte verstelbaar en lijken hetzelfde, maar weet dit niet zeker.
gr Daniel

Re: dakdragers E87
Volens mij wel..
Als je ze toch hebt liggen, waarom probeer je het niet?
Als je ze toch hebt liggen, waarom probeer je het niet?
ja ga ik ook zeker proberen, ik moet ze alleen bovenin en helemaal achterin de schuur opzoeken...
je weet wel hoe dat gaat, die dingen worden maar 1x p.j. gebruikt..
je weet wel hoe dat gaat, die dingen worden maar 1x p.j. gebruikt..

@Dnl
BTW waar heb je die veren voor je aut. kofferdeksel vandaan??
zou dat in elke 1 toe te passen zijn??
BTW waar heb je die veren voor je aut. kofferdeksel vandaan??
zou dat in elke 1 toe te passen zijn??

Ja hoor ..
Zie: http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=29&t=24026" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar uhh .. Ben even voor je wezen informeren!
Als jij de dakdragers met artikelnummer: 82710403104 hebt, dan past deze ook op de 1 Serie. Ze zijn namelijk voor de 1 serie EN 3 serie (E90 reeks)
Zie: http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=29&t=24026" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar uhh .. Ben even voor je wezen informeren!
Als jij de dakdragers met artikelnummer: 82710403104 hebt, dan past deze ook op de 1 Serie. Ze zijn namelijk voor de 1 serie EN 3 serie (E90 reeks)
oke bedankt voor de moeite.
heb je de veren ook via deze website besteld? of heb je ze ergens anders vandaan?
heb je de veren ook via deze website besteld? of heb je ze ergens anders vandaan?

Via Ebay
..