Wie heeft een OBD-2 kabel die D-Can compatible is die ik zou mogen lenen deze week zodat ik mijn belofte kan inwisselen. Eens kijken hoe deze community elkaar kan helpen in dagen van nood
Wie helpt mij om REX-666 te helpen
Wie helpt mij om REX-666 te helpen
Ik heb REX-666 van dit forum aangeboden te helpen met e.e.a. te programmeren in zijn E60. Hij is hier deze week vanuit Hongarije en heeft dus weinig tijd. Met alle goede bedoelingen vandaag een afspraak gemaakt, de laptop aan zijn wel hele fraaie E60 gehangen maar geen communicatie. Had voor de zekerheid de laptop ook nog even aan mijn auto gehangen maar daar werkt alles goed. Dus ligt niet aan de laptop maar aan de auto. Even wat ge-google'd en gepost hier en daar, maar bij auto's na 2007 heb je een D-CAN compatible kabel nodig!!?? Er is geen tijd om snel een te kopen dus mijn vraag is:
Wie heeft een OBD-2 kabel die D-Can compatible is die ik zou mogen lenen deze week zodat ik mijn belofte kan inwisselen. Eens kijken hoe deze community elkaar kan helpen in dagen van nood

Re: Wie helpt mij om REX-666 te helpen
Nee, sorry mijnes is geen D-Can uitvoering.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Ik heb een USB kabel, maar geen idee of dat D-Can compatible is.
Ik weet dat jij een seriele kabel hebt.
Ik zal eens gaan checken of dat ergens staat dat ie D-can compatible is.
update:
Helaas! Mijn kabel is niet geschikt.
Ik weet dat jij een seriele kabel hebt.
Ik zal eens gaan checken of dat ergens staat dat ie D-can compatible is.
update:
Helaas! Mijn kabel is niet geschikt.
- Spoiler: Laat zien
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Bedankt beide. Denk dat er een nieuwe kabel gekocht moet worden.
Hey Dennis,
Zit ik net hier wat te bladeren/scrollen op zoek naar wat ervarings info over het installeren van een smg stuur, zie ik opeens m'n eigen naam in een onderwerp voorbij komen
Hierbij wil ik ook even Dess en Ralph bedanken voor het lezen van Dennis' oproep en voor het proberen te helpen.
De K-Dcan combi kabel is inmiddels door Dennis gekocht en door vrienden meegenomen naar Hongarije, Dennis bedankt
Software op de laptop geïnstalleerd, via de nieuwe kabel de laptop aan de auto gehangen en het werkt............. gedeeltelijk
Alles gaat goed tot het opslaan van de aangebrachte veranderingen, daar heeft het programma geen zin in om vrijwillig aan mee te werken
Maar wij geven niet op en gaan door tot het gaatje, jullie horen van ons
Zit ik net hier wat te bladeren/scrollen op zoek naar wat ervarings info over het installeren van een smg stuur, zie ik opeens m'n eigen naam in een onderwerp voorbij komen
Hierbij wil ik ook even Dess en Ralph bedanken voor het lezen van Dennis' oproep en voor het proberen te helpen.
De K-Dcan combi kabel is inmiddels door Dennis gekocht en door vrienden meegenomen naar Hongarije, Dennis bedankt
Software op de laptop geïnstalleerd, via de nieuwe kabel de laptop aan de auto gehangen en het werkt............. gedeeltelijk
Alles gaat goed tot het opslaan van de aangebrachte veranderingen, daar heeft het programma geen zin in om vrijwillig aan mee te werken
Maar wij geven niet op en gaan door tot het gaatje, jullie horen van ons
Als ik Mercedes wil rijden,dan bestel ik wel een Taxi!
Ja Rex je laat een electronisch spoor na 
Ik heb al op ander forum aangaande programmeren om hulp gevraagd.
Ik heb al op ander forum aangaande programmeren om hulp gevraagd.
Je bent weer kei goed bezig Dennis, ik ben zo benieuwd naar waarom het nu precies fout gaat............ 
Als ik Mercedes wil rijden,dan bestel ik wel een Taxi!