Ik moest een weggetje in waar een bord bij stond met een gesloten verklaring en zo'n voetgangers tekentje met daaronder een tekst zo als van MA to VR tussen 7:00 bla bla bla, dus ik stond dat even te lezen (2 min ofzo) in een keer BAM ramt me zo een Volvo van achteren, en hard? ik stond direct 2 meter verder geparkeerd.
Dus ik spring gelijk uit de auto (vergat eerst ook nog bijna hem in de P te zetten haha) en verwacht daar echt een verwoeste achterkant aan te treffen en alles verzet en kapot maar tot mijn grote verbazing,,.....helemaal niks?
Een paar hele kleine minuscule krasjes bijna niet noemenswaardig.
Maar ik voelde wel gelijk al dat mijn nek een flinke tik gehad heeft en daar heb ik nu 5 dagen later nog last van.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat ik zo hard geramd word dat ik door de remmen heen 2 meter verder geparkeerd word en onmiddellijk Whiplash klachten heb zonder dat er ook maar iets aan de auto te zien is?
Zit er een gigantisch dikke stootbalk achter de bumper ofzo?
Wat me eigenlijk sinds het ongeluk opvalt is dat als ik scheef een stoep af rijd of een verkeersdrempel dan hoor ik een heel raar kraakje achter de achterbank weg komen alsof er ijzer verbuigt of scheurt of zo ???
Ik zit nu dus met een dilema, ik ben aangereden en heb waarschijnlijk onzichtbare schade (schade die je zo op het eerste oog niet ziet) hoe toon ik dit aan de verzekering en wat zou het in vredesnaam kunnen zijn?
En met zo'n ram moeten er toch wel bevestigingsstukjes of iets dergelijks afgeknapt zijn?
Het is voor mij echt een raadsel dit