laatste demper E46 323Ci
laatste demper E46 323Ci
----------------
Laatst gewijzigd door M-Power op 13 sep 2008, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: laatste demper E46 323Ci
Heeft er niemand hier een goeie tip..

Alpina?
--------------------------
Laatst gewijzigd door M-Power op 13 sep 2008, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb gehoord dat supersprint een vrij zachte diepe klank heeft.
------------------
Laatst gewijzigd door M-Power op 13 sep 2008, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tommy@Hyperlight
ik heb een supersprint gehad, de rvs uitvoering. Stiller dan dat krijg je ze niet, net aan een sportief ronkje in de pijp, iets dikker, maar geen resonanties, geen gebrom waar je in de auto last van gaat krijgen. Bij normaal rijden net zo stil als origineel.
Toch staat Eisenmann niet meteen voor herrie vind ik... Ik heb (nog) een E36 323i, en sinds een maand of 3 een Eisenmann N (de stilste variant) eronder. Je hebt er in de auto gegarandeerd geen last van! Geen irritant aanwezige brom, geen resonaties of wat dan ook. Gewoon een mooi donker geluid! In tegenstelling tot Remus, Hartge etc. die juist bij stadssnelheden ontzettend irritant aanwezig zijn.
Supersprint is inderdaad erg stil, maar dan doe je het eigenlijk alleen voor de looks. Daar hoor je binnenin gewoon niks van, gezien de goede isolatie van een BMW. Dan kun je beter 2 sierstukjes laten plaatsen op de standaard uitlaat, heb ik ook gedaan voordat ik de Eisenmann had. Goedkoper en kan ook heel netjes zijn:

Supersprint is inderdaad erg stil, maar dan doe je het eigenlijk alleen voor de looks. Daar hoor je binnenin gewoon niks van, gezien de goede isolatie van een BMW. Dan kun je beter 2 sierstukjes laten plaatsen op de standaard uitlaat, heb ik ook gedaan voordat ik de Eisenmann had. Goedkoper en kan ook heel netjes zijn: