Kofferbak stond open
Kofferbak stond open
Hi allemaal,
Gisteren liep ik de overdekte garage in van werk.. en wat tref ik daar.. mijn Bimmer met een open kofferbak???
Het gekke is dat ' de kofferbak functie' op mijn afstandsbediening het niet doet. Als ik deze indruk gebeurt er namelijk niets, ik kan dus niet perongeluk via de afstandsbediening de kofferbak open hebben gezet.
Gelukkig is de garage overdekt en semi bewaakt, maar ik schrok mij rot.
Kent iemand dit probleem? Het is namelijk wel vervelend als dat op een publieke parkeerplaats zou gebeuren.
Alvast bedankt!
Edwin
Gisteren liep ik de overdekte garage in van werk.. en wat tref ik daar.. mijn Bimmer met een open kofferbak???
Het gekke is dat ' de kofferbak functie' op mijn afstandsbediening het niet doet. Als ik deze indruk gebeurt er namelijk niets, ik kan dus niet perongeluk via de afstandsbediening de kofferbak open hebben gezet.
Gelukkig is de garage overdekt en semi bewaakt, maar ik schrok mij rot.
Kent iemand dit probleem? Het is namelijk wel vervelend als dat op een publieke parkeerplaats zou gebeuren.
Alvast bedankt!
Edwin
-
Aron
Re: Kofferbak stond open
Ik heb het ook regelmatig, maar dat komt omdat mn sleutel in mn zak zit en
het knopje dan weleens ingedrukt is zonder dat ik het weet...
Weet je wel dat je dat knopje iets langer ingerukt moet houden om de bak te openen?
het knopje dan weleens ingedrukt is zonder dat ik het weet...
Weet je wel dat je dat knopje iets langer ingerukt moet houden om de bak te openen?
maar zijn knop doet het niet dus zal wel een defect zijn in de schakelaar ofzo
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Ik hem hem nu bijna 2 maanden, maar dit s de eerste keer dat het gebeurt. Of ik heb aardige buren die altijd dekofferbak dicht doen, als ze de hond aan t uitlaten zijn.
Eerst proberen om de knop langer in te houden. Dat wist ik namelijk niet ( een seconde of 4?). En dan hopen dat dat dr oorzaak was.
@Jurgen: hoe heeft die maat het van jouw opgelost?
Eerst proberen om de knop langer in te houden. Dat wist ik namelijk niet ( een seconde of 4?). En dan hopen dat dat dr oorzaak was.
@Jurgen: hoe heeft die maat het van jouw opgelost?
Ondertussen ontdekt, dat mijn kofferbak wel opengaat met de sleutel, gewoon iets langer inhouden
Dank Aron!
Laten we hopen, dat dit mijn eigen fout is geweest.. verkopen ze geen ' hoesje' voor de sleutel, die het signaal blokkeert?
E.
Dank Aron!
Laten we hopen, dat dit mijn eigen fout is geweest.. verkopen ze geen ' hoesje' voor de sleutel, die het signaal blokkeert?
E.
Bij mij werkt de afstandsbediening alleen als ik heel dicht bij de auto ben, dus ik snap niet dat je dan niet gezien hebt dat de achterklep open is gegaan, ik kijk meestal nog even achterom hoe mijn auto erbij staat 

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
haha dat doe ik ook.
zo vaak bekijk je 'm niet echt. thuis ga je er ook niet bij zitten...
zo vaak bekijk je 'm niet echt. thuis ga je er ook niet bij zitten...
hmm.. ik bekijk hem toch ook altijd nadat ik wegloop van de auto..
Laten we het er maar ophouden.. dat ik nog niet helemaal wakker was..
E.
Laten we het er maar ophouden.. dat ik nog niet helemaal wakker was..
E.
-
Aron
Als ik thuis ben gaat mn bak gewoon open hoor...
Daarom haal ik nu mn sleutels gauw uit mn zakken..
Daarom haal ik nu mn sleutels gauw uit mn zakken..