Center adapter
-
marcelsmit
Center adapter
Ik heb een mooie 1 din radio/cd etc met uitklapbaar scherm gekocht,en die moet ik inbouwen,weet er iemand wat zo'n center adapter kost of een gewone bmw adapter voor een aftermarket radio?
Re: Center adapter
Is gewoon bij de dealer te krijgen. Daarnaast heb je een verloopstekker van BMW ---> ISO nodig om knippen en plakken te voorkomen 
www. M3 register .nl
-
marcelsmit
En jij hebt ook niks liggen? jij schijnt nogal de audio man te zijn hier 
- Dutch Delight
Ik heb er eentje liggen, nieuw vanuit de Dealer. Zal komende week even info per pm geven.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
-
marcelsmit
Ok dat is mooi!
Ik wacht je pm even af.
Ik wacht je pm even af.
De centeradapter als set dus centeradapter en frame wat aangepast is is rond de 70 euro.
Alleen de afdek Centeradapter is rond de 30 euro maar dan moet je het frame erachter nog wel aanpassen aan de zijkant.
En een losse adapter voor een achteraf radio maar dan zit hij wel uit het midden is rond de 18 euro maar is niet origineel BMW.
Zelf had ik eerst optie 2 maar heb nu de BMW set gehaald en is toch een stuk mooier en netter.
Alleen de afdek Centeradapter is rond de 30 euro maar dan moet je het frame erachter nog wel aanpassen aan de zijkant.
En een losse adapter voor een achteraf radio maar dan zit hij wel uit het midden is rond de 18 euro maar is niet origineel BMW.
Zelf had ik eerst optie 2 maar heb nu de BMW set gehaald en is toch een stuk mooier en netter.
-
marcelsmit
Dus de adapter waarbij de radio in het midden zit is van bmw zelf? en die waarbij de radio aan de zijkant zit is niet origineel bmw,maar dan hoef je niks te zagen etc en dus wel een heel stuk makkelijker,kan de radio gewoon in het standaard frame en hoef je ook je frame niet uit te bouwen en de nieuwe in te bouwen.
Ff goed denken wat ik zal doen hoor.
Ben benieuwd naar die PM van MPower72
p.s en een losse adapter voor een achteraf radio ,waar kan ik die vinden dan?
En de installatiemaat van mijn nieuwe radio is 185 x 165 x 50mm
Ff goed denken wat ik zal doen hoor.
Ben benieuwd naar die PM van MPower72
p.s en een losse adapter voor een achteraf radio ,waar kan ik die vinden dan?
En de installatiemaat van mijn nieuwe radio is 185 x 165 x 50mm
Dit is een link van een adapter voor een bmw E46 maar is niet van bmw dit is gewoon monteren radio erin en klaar.
http://www.rondevries.nl/catalog/defaul ... =60_95_100
'
Als je de originele van BMW koopt zit de radio in het midden maar dan moet je het frame erachter aanpassen of een set met aangepast frame halen dan wissel je het frame om zodat alles ook in 1 keer past.
http://www.rondevries.nl/catalog/defaul ... =60_95_100
'
Als je de originele van BMW koopt zit de radio in het midden maar dan moet je het frame erachter aanpassen of een set met aangepast frame halen dan wissel je het frame om zodat alles ook in 1 keer past.
- Marvin 328iT
Die imitatie inbouwlijsten voor een E46 kan je op Ebay vinden + adapterkabel voor 6,50 euro(+6.50 euro verzendkosten)..
Dus zoeken op 'E46 radio blende' en dan kom je ze vanzelf tegen.
groeten
Marvin
Dus zoeken op 'E46 radio blende' en dan kom je ze vanzelf tegen.
groeten
Marvin
-
marcelsmit
Jammer,
Ik hb ze al bij Ron de vries besteld,veel duurder maarja... :/
Ik hb ze al bij Ron de vries besteld,veel duurder maarja... :/