Mtech I of Mtech II Sedan voorbumper
Mtech I of Mtech II Sedan voorbumper
Ik ben opzoek naar een Mtech I of Mtech II voorbumper!
Mtech I is zeer lastig te krijgen, daarom hou ik de optie Mtech II ook open.
Nieuw of tweedehands ..!
Mtech I is zeer lastig te krijgen, daarom hou ik de optie Mtech II ook open.
Nieuw of tweedehands ..!
Re: Mtech I of Mtech II Sedan voorbumper
Compleet M-Tech II pakket geen optie? Dus met skirts en achterbumper. Kost 699 euro nieuw en origineel
M-Tech I is idd moeilijk te vinden, staan er momenteel ook geen op eBay.
Tweedehandse M-Tech II voorbumpers zijn er genoeg te vinden, maar reken zeker op 200+ euro, en soms komt daar dan nog het rooster, stootlijsten en niet te vergeten de luchtdoorlaten bij.....
M-Tech I is idd moeilijk te vinden, staan er momenteel ook geen op eBay.
Tweedehandse M-Tech II voorbumpers zijn er genoeg te vinden, maar reken zeker op 200+ euro, en soms komt daar dan nog het rooster, stootlijsten en niet te vergeten de luchtdoorlaten bij.....
www. M3 register .nl
Compleet ben ik voor aan het informeren, maar zoals nu lijkt alleen de voorbumper.
Achter bumper vind ik niks mis mee, alleen mis voor wat..
Voorbumper heb ik helaas nog niet kunnen vinden, alleen voor een Coupe.
Wel nieuw, maar dan van ABS en replica. Opzicht geen probleem ..
Achter bumper vind ik niks mis mee, alleen mis voor wat..
Voorbumper heb ik helaas nog niet kunnen vinden, alleen voor een Coupe.
Wel nieuw, maar dan van ABS en replica. Opzicht geen probleem ..
179 euro nieuw en compleet met rooster en lijsten. Gewoon van ABS Plastic, dus zeker geen rotzooi.....

(Klik op foto)
(Klik op foto)
www. M3 register .nl
Bedankt! .. Maar komen ook verzendkosten over heen zo te lezen, kan ik beter voor €199 uit NL halen.
Zag net een advertentie voorbij komen op MP: http://link.marktplaats.nl/180481180.
Zag net een advertentie voorbij komen op MP: http://link.marktplaats.nl/180481180.
- Dutch Delight
Gewoon alles origineel bij de Dealer halen.
Leuk al die 'aanbiedingen', maar vergeet ook niet je luchtgeleiding, klemmen, etc. + de mistlampen.
Leuk al die 'aanbiedingen', maar vergeet ook niet je luchtgeleiding, klemmen, etc. + de mistlampen.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dan zou het wel handig zijn, dat je er prijzen bij vermeldt
. Aan dat soort reacties heb ik niks..
- Dutch Delight
Ik probeer alleen maar aan te geven wat je nog extra zal nodig hebt vriend, dus de laatste zin in je reactie slaat nergens op.Dnl schreef:Dan zou het wel handig zijn, dat je er prijzen bij vermeldt. Aan dat soort reacties heb ik niks..
Ik heb ETK even niet geinstalleerd momenteel echter de Bumper zelf zal tussen de 3 en 400 Euro zijn (Ex. BTW). Reken op de OEM Mistlampset op 100 Euro per mistlamp incl. Verdere benodigde parts komt ook nog wel op een 100 Euro all in.

Maar dan zou ik toch net zogoed een ABS "replica" voorbumper kunnen nemen. Meende dat 320d touring die ook had, en die was er super te spreken over! Totaal geen verschillen .. En met dat geld wat ik bespaar, kan ik die mistlampen en andere benodigd heden kopen.
En bedoelde het niet negatief, hoef je je direct niet zo aangevallen te voelen
..
En bedoelde het niet negatief, hoef je je direct niet zo aangevallen te voelen
- Dutch Delight
Replica is altijd wel iets anders dan OEM (pasbaarheid etc.). Zeker wat bumpers etc betreft zou ik zeker gewoon voor OEM gaan.Dnl schreef:Maar dan zou ik toch net zogoed een ABS "replica" voorbumper kunnen nemen. Meende dat 320d touring die ook had, en die was er super te spreken over! Totaal geen verschillen .. En met dat geld wat ik bespaar, kan ik die mistlampen en andere benodigd heden kopen.
En bedoelde het niet negatief, hoef je je direct niet zo aangevallen te voelen..

Het is jammer dat 320Touring iets minder actief is, maar meende me te herinneren dat het een perfect pasvorm had.
Ligt er natuurlijk wel aan bij wie je de bumper weg haalt (dus de fabrikant).
Maar voor de nieuw prijs die jij noemt, heb ik bij Aftersales een gehele set? (al weet ik niet of die helemaal compleet is).
Maar voor de nieuw prijs die jij noemt, heb ik bij Aftersales een gehele set? (al weet ik niet of die helemaal compleet is).
- Dutch Delight
Aftersales levert m vrij compleet. Je hebt dan nog luchtgeleiding en nog wat andere zaken nodig. Je kan m ook mailen geloof ik en dan levert ie dat erbij tegen meerprijs uiteraard, wellicht kun je bij hem een offerte opvragen.Dnl schreef:Het is jammer dat 320Touring iets minder actief is, maar meende me te herinneren dat het een perfect pasvorm had.

Luchtgeleider is .. ?
Maar zal hem inderdaad eens mailen, al heb ik toch liever alleen de voorbumper. Met spuit kosten voor ook de skirts en achterbumper lopen de kosten hoog op. En al zoveel gezien die alleen de voorbumper gedaan hebben, en dat zag er super uit!
Nog even afwachten tot er mensen reageren die misschien ook de ABS replica versie hebben, en hun ervaring kwijt willen..
Maar zal hem inderdaad eens mailen, al heb ik toch liever alleen de voorbumper. Met spuit kosten voor ook de skirts en achterbumper lopen de kosten hoog op. En al zoveel gezien die alleen de voorbumper gedaan hebben, en dat zag er super uit!
Nog even afwachten tot er mensen reageren die misschien ook de ABS replica versie hebben, en hun ervaring kwijt willen..
-
Griffendahl
Persoonlijk vind ik dat echt de ultieme 'ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet-look' dan zou ik het zelf denk ik gewoon lekker zo laten als het is...Dnl schreef:En al zoveel gezien die alleen de voorbumper gedaan hebben, en dat zag er super uit!
Tja, meningen verschillen .. Vind achterbumper en de gehele kont wel best zo..
Komen dan ook weer extra spuit kosten overheen, ligt er net even aan hoeveel dat gaat worden.
Komen dan ook weer extra spuit kosten overheen, ligt er net even aan hoeveel dat gaat worden.