oem radiostekker

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
ELNINOLOCO

oem radiostekker

Bericht door ELNINOLOCO » 31 jul 2008, 10:22

Hey ,
even een kort vraagje.

Weet iemand hoe je bij de 4:3 pijltjesnavigatie de 'radiostekker' los moet.
Er zit een soort van schuifsysteempje op, daarmee kan je dan de 10-zekering weghalen. ,maar wil heel die stekker los hebben. (vanwege een andere unit en Isostekkers)

Heb al paar dinge geprobeerd maar tevergeefs niet gelukt en wil niet iets slopen :roll:

alvast bedankt ,

Elton.

B46
Contacteer:

Re: oem radiostekker

Bericht door B46 » 31 jul 2008, 10:46

4:3 Pijltjesnavigatie??? Ik denk dat je gewoon een Monochrome radionavigatie bedoeld.

Die stekker is dan hetzelfde als een gewone radio. Bovenste gedeelte kun je gewoon naar boven schuiven en daarna de stekker los halen.... :)
www. M3 register .nl

ELNINOLOCO

Bericht door ELNINOLOCO » 01 aug 2008, 11:49

BertusE46 schreef:4:3 Pijltjesnavigatie??? Ik denk dat je gewoon een Monochrome radionavigatie bedoeld.

Die stekker is dan hetzelfde als een gewone radio. Bovenste gedeelte kun je gewoon naar boven schuiven en daarna de stekker los halen.... :)
Hé bedankt! Het is gelukt. Hij kon ind een stuk verder , had wel ff een schroevendraaier gebruikt als 'hefboompje'.

Chris

Bericht door Chris » 04 aug 2008, 17:14

ELNINOLOCO schreef:
BertusE46 schreef:4:3 Pijltjesnavigatie??? Ik denk dat je gewoon een Monochrome radionavigatie bedoeld.

Hé bedankt! Het is gelukt. Hij kon ind een stuk verder , had wel ff een schroevendraaier gebruikt als 'hefboompje'.

oef!! dat hoeft niet perse he.. in de binnenkant van je conector zit een soort lipje die je in moet drukken en tegelijk naar boven moet trekken zo kan hij veilig los.

chris.
//.00.-// > /.-////.-///.-

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”