Hoe bestel ik een stuurcomputer DDE 7 795 553

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
bmw530touring

Hoe bestel ik een stuurcomputer DDE 7 795 553

Bericht door bmw530touring » 11 mei 2013, 21:52

Een heel lang verhaal. Ik bezit een hele mooie bmw 530 d touring van 2004. Deze ging helaas vorig jaar oktober wat vermogensverlies vertonen. Dus het roetfilter vervangen, toen bleek de luchtmassameter ook kapot. Dus die ook vervangen. Omdat de auto naar de bmw moest voor de terugroepactie voor de accuafdekking hem daarheen gedaan om de addaptive waarden van de luchtmassemeter te laten wissen, wij hadden namelijk een ander merk gemonteerd.
Op 21-11 de auto gebracht, De garage heeft eerst ervoor gezorgt dat alles eruit was, alle computers waren dus leeg.

Na 8 keer programmeren deed de auto het weer. Maar nog altijd met vermogensverlies. In tussen was dan de chef ziek dan had hij vrij dan dit dan dat. Op 18-12 was ik het helemaal maar dan ook helemaal zat en wilde de auto ophalen. Dit kon echter niet want ze hadden de fout nog niet gevonden en konden geen auto meegeven die kapot was. Of ik zelf naar een collega filliaal wilde rijden om de chef daar ernaar te laten kijken. Wegens tijdsgebrek heb ik dat niet gedaan. De chef van het andere filliaal heeft de volgende dag de auto meegenomen. En wat denk je eerst deed de motor het nog en toen niet meer. Ondertussen bleek de turbo kapot te zijn, ja logisch dat er geen vermogen was. En ten tweede liep de motor ineens niet meer stuurcomputer kapot.
Ik heb twee testrapporten een waarbij de motor het nog deed en een waarbij hij het niet deed.
Okee nu is de stuurcomputer het onderdeel waar de rechtzaak om gaat.

In tussen moet ik maar zien dat ik die auto weer aan het rijden krijgen dat na 7 maanden garage. Nu is mijn vraag aan jullie hoe.
De stuurcomputer DDE 7 795 553 is kapot. Ik moet dus een nieuwe hebben.
Waar, wat kost dat en hoe nu verder is mijn vraag. Het is een duitse bmw.

gk5

Re: Hoe bestel ik een stuurcomputer DDE 7 795 553

Bericht door gk5 » 11 mei 2013, 22:05

Ik geloof niet dat DDE kapot is. :gek: Ze probeerden dde updaten??Dan kan kapot zijn maar kan hem noch ann de praat krijgen.
Waar komt u vandaan??
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.

Knakkel

Re: Hoe bestel ik een stuurcomputer DDE 7 795 553

Bericht door Knakkel » 11 mei 2013, 23:38

Hoppa
goooogle :whistle:
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d

Plaats reactie