Hallo...
Ik heb onlangs een vdo navigatie gekocht via marktplaats.
Ik zoek nu een inbouwschema voor de kabels.. voor onder andere stroom en km- signaal, achteruit rij signaal.
Weet misschien iemand ook waar ik die kabels moet zoeken en hoe ik ze het beste kan aansluiten.
Alvast bedankt,
Marlo
VDO Inbouwschema
Re: VDO Inbouwschema
Daar is niet echt een speciefieke handleiding voor. Maar ik kan je wel helpen denk ik.
Stoom kan je overal vandaan halen, maar je kan het beste de contiu van de accu pakken en de geschakelde van je radio
of een willekeurige andere die pas stroom geeft wanneer de auto aan is. Let wel op dat de geschakelde NIET kortstondig onderbroken wordt bij het starten van de auto. Dit is erg slecht heb ik gehoord.
KM signaal moet achter de kilometer teller gehaald worden.
PIN 8 op stekkerblok X11175 Zwart/wit
Achteruitrij signaal moet je van je achterlichtunit halen.
Geen idee welke pin of kleur. Moet je even de draden nalopen en de juiste kleur vinden.
Let ook op dat je het systeem bijna perfect horizontaal moet monteren. Dit i.v.m. de gyroscoop en sensors.
Stoom kan je overal vandaan halen, maar je kan het beste de contiu van de accu pakken en de geschakelde van je radio
of een willekeurige andere die pas stroom geeft wanneer de auto aan is. Let wel op dat de geschakelde NIET kortstondig onderbroken wordt bij het starten van de auto. Dit is erg slecht heb ik gehoord.
KM signaal moet achter de kilometer teller gehaald worden.
PIN 8 op stekkerblok X11175 Zwart/wit
Achteruitrij signaal moet je van je achterlichtunit halen.
Geen idee welke pin of kleur. Moet je even de draden nalopen en de juiste kleur vinden.
Let ook op dat je het systeem bijna perfect horizontaal moet monteren. Dit i.v.m. de gyroscoop en sensors.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
-
SSJ4MaRLo
owkee,
Dank u wel..
ik heb alles al op zijn plaats en heb toevallig ook nog een inbouwframe gevonden voor een e46.. dus nu is het ook mooi weggewerkt.. alleen moet ik nog bezig met het aansluiten van de kabels.. weet u misschien ook of het achteruitrijsignaal de zelfde kleur kabel heeft als degene die aan de navigatie zit..?
Alvast bedankt zo ben ik alweer een stukje verder..
Groet,
Marlo
Dank u wel..
ik heb alles al op zijn plaats en heb toevallig ook nog een inbouwframe gevonden voor een e46.. dus nu is het ook mooi weggewerkt.. alleen moet ik nog bezig met het aansluiten van de kabels.. weet u misschien ook of het achteruitrijsignaal de zelfde kleur kabel heeft als degene die aan de navigatie zit..?
Groet,
Marlo
SSJ4MaRLo schreef:owkee,
Dank u wel..
Groet,
Marlo
Achteruitrij signaal kan je weghalen in de dorpel aan de passagierszijde , kleur is iig blauw/geel
-
juan
kijk eens op dit forum
zij kunnen je ook inbouwschemas geven
http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/portal.php
zij kunnen je ook inbouwschemas geven
http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/portal.php