Mijn naam is Frank. Op dit moment rij ik nog geen BMW, maar daar gaat verandering in komen.
De planning is om een Valencia Orange 1M aan te schaffen, hopelijk ergens begin volgend jaar.
Tot op heden ben ik altijd Honda rijder geweest, zie hieronder:
Honda Integra type R (DC2)
Dit is een voorwiel aangedreven 1.8 liter ongeblazen DOHC VTEC motor welke bij +/- 8700 TPM 190 pk levert.
Qua wegligging en handling is dit een van de beste voorwiel aangedreven auto's ooit gebouwd. Zeer goed gebalanceerd, een zeer goed chassis en voorzien van hulpmiddelen zoals een sperdifferentieel.

Honda civic vtec (ee9)
Deze wordt beschouwd als "de moeder van alle VTEC wagens en motoren", een civic vtec uit 1990. Deze is compleet gerestaureerd en eigenlijk in nieuwstaat.
Dit is een voorwiel aangedreven 1.6 liter ongeblazen DOHC VTEC motor welke bij +/- 8500 TPM 160 pk levert (de Japanse versie)

Honda Civic VTi (EK4)
Dit is ook een voorwiel aangedreven 1.6 liter ongeblazen DOHC VTEC motor welke bij +/- 8500 TPM 160 PK levert.

Al deze wagens staan te koop omdat ik op zoek ben naar iets luxers, maar ook iets wat flink sneller is.
Ondanks dat ik een Honda hart heb is er op dit moment niks op Honda gebied wat me echt nog raakt. Ik ken een aantal mensen die een M-versie van BMW rijden, en ben na veel lezen, zoeken, meerijden, lezen en diverse filmpjes overtuigd om te gaan zoeken naar een 1M.
Heb reeds een proefrit gemaakt in een 135i, echter dit is het net niet. Dus het moet een 1M worden.
Ik hoop daarom dus zsm een Valencia Orange 1M te gaan aanschaffen......

Tips en comments zijn welkom!