bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

markm
Berichten: 196
Lid geworden op: 27 jan 2008, 13:32

bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door markm » 27 jun 2013, 08:51

Zijn er nog mensen die zondag naar bimmerfest gaan vanuit deze regio? misschien wel leuk om met een groep te gaan rijden en in 1 x aankomen.
Als daar animo voor is?

Gebruikersavatar
nassje
Berichten: 999
Lid geworden op: 09 mar 2010, 08:29
Locatie: Pijnacker

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door nassje » 27 jun 2013, 09:06

Ik ga vanuit zoetermeer rijden met nog 2 andere bimmer rijders.
Wij gaan ongeveer rond half 7 rijden ofsjo... hoelaat worden we daar verwacht.. half 9 toch?
Maybe eerst ergens afspreken, voor de mensen die uit zeeland of brabant komen zie ik op me route dat ik via utrecht, den bosh, eindhoven en uiteindelijk venlo...

Zat locaties om ergens elkaar tegemoet te komen.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje

markm
Berichten: 196
Lid geworden op: 27 jan 2008, 13:32

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door markm » 27 jun 2013, 09:15

Het klijkt me het makkelijkst om ergens net voor eindhoven af te spreken.
iedereen zal toch over de a67 moeten.
dus misschien ergens een tankstation langs de a67 voro eindhoven.
Zag wel een shellstation maar dat is vlak voor venlo, dan is het nog 1 km rijden zo'n kort stukje ook niet echt leuk dan.
Dus ald r meer animo is ga ik wel ff zoeken wat een mooie locatie is, moet wel langs de snelweg zijn, dat is gewoon het makkelijkst

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door Ramon 325 Vanos » 27 jun 2013, 09:19

Kunnen jullie misschien rond 7:30 / 7:45 in Echt zijn ?
Dat we met een grote groep vertrekken?
Dan staan we meteen ook bij elkaar allemaal ;)

Gebruikersavatar
nassje
Berichten: 999
Lid geworden op: 09 mar 2010, 08:29
Locatie: Pijnacker

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door nassje » 27 jun 2013, 09:24

Hmmmm is indd ook nog een optie.
Er komen nog 5 bimmerz vanuit gent, ik kan ervoor zorge dat ze ons daar ook tegemoet komen
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door Ramon 325 Vanos » 27 jun 2013, 09:27

We kunnen ook bij venlo nog bij elkaar komen ergens op het industrie terrein voor dat we bij Bimmerfest oprijden.
Dat van Echt gaat niet :gek:
Want jullie komen van boven af en wij van beneden.
Laatst gewijzigd door Ramon 325 Vanos op 27 jun 2013, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

markm
Berichten: 196
Lid geworden op: 27 jan 2008, 13:32

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door markm » 27 jun 2013, 09:30

Echt is voor mij geen optie, dat is ver omrijden.

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door Ramon 325 Vanos » 27 jun 2013, 09:37

Ja had er even geen rekening mee gehouden dat jullie van boven af kwamen. :gek:
Het is nog vroeg. :whistle:
We kunne in Venlo zelf bij elkaar komen 300 meter voor Bimmerfest op de Vasco Da Gamaweg.
En van daaruit samen het terrein op rijden.
Als jullie dan rond 8:15 / 8:30 daar kunne zijn :)

markm
Berichten: 196
Lid geworden op: 27 jan 2008, 13:32

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door markm » 27 jun 2013, 09:45

ja is een optie, maar dan spreken we eerst ergens in de buurt van eindhoven af en kunnen dan met de groep naar jullie komen

Gebruikersavatar
nassje
Berichten: 999
Lid geworden op: 09 mar 2010, 08:29
Locatie: Pijnacker

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door nassje » 27 jun 2013, 10:19

Ja dat is goed, Echt ging ik net ook kijken op google maps.. hahahaha dan zou ik half 6 uiterlijk moeten rijden -_-
Eindhoven is indd een goed idee ik hoor nog wel waar precies.

Ramon, ja de pre-meeting in Venlo moet wel lukken.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje

markm
Berichten: 196
Lid geworden op: 27 jan 2008, 13:32

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door markm » 27 jun 2013, 10:28

Shell station kloosters op de A58 bij oirschot
Dat is tussen Tilburg en eindhoven.
Lijkt me een mooi punt.

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door Ramon 325 Vanos » 27 jun 2013, 10:39

Is goed dan wachten wij in Venlo op jullie op de Vasco Da Gamaweg.
Wij wachten dan max tot 8:30 op jullie en dan rijden wij het terrein op.
Halen jullie dat kwa tijd?
En we kunne eventueel nummers uitwisselen voor elkaar even te laten weten wie waar is :whistle:

damianhoet
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 feb 2013, 16:32
Locatie: schoonhoven

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door damianhoet » 27 jun 2013, 11:29

Wij willen eventueel ook bij het groepje aansluiten :)
komen vanuit schoonhoven net voor utrecht

Gebruikersavatar
nassje
Berichten: 999
Lid geworden op: 09 mar 2010, 08:29
Locatie: Pijnacker

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door nassje » 27 jun 2013, 11:31

Half 9 haal ik sowieso, ik vertrek tussen 6 en half 7 uiterlijk.
Ramon ik stuur je mijn nummer via pb.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje

Gebruikersavatar
GreyCooperS
Berichten: 3450
Lid geworden op: 13 jun 2010, 08:16
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: bimmerfest vanuit brabant, zeeland, zuid-holland

Bericht door GreyCooperS » 27 jun 2013, 11:38

ik ga al de avond ervoor naar Venlo, mijn hotel is op 8 min rijden van terrein af...ik kom anders ook wel naar de Vasco Da Gamaweg, als jullie dat goed vinden :whistle:
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”